د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 02:04

۷۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در پاوه آماده فعالیت شد

۷۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در پاوه آماده فعالیت شد

به گزارش سلام پاوه :   رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه گفت: این نهاد حمایتی در راستای اجرای جشن نیکوکاری، اقدام به برپایی ۷۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های انسان‌دوستانه مردم شریف منطقه کرده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :  زنگ احسان و نیکوکاری با حضور مسؤولان و دانش‌آموزان در دبیرستان […]

به گزارش سلام پاوه :   رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه گفت: این نهاد حمایتی در راستای اجرای جشن نیکوکاری، اقدام به برپایی ۷۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های انسان‌دوستانه مردم شریف منطقه کرده است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :  زنگ احسان و نیکوکاری با حضور مسؤولان و دانش‌آموزان در دبیرستان نمونه دولتی شهید فاتح نقشبندی شهرستان پاوه نواخته شد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه در این مراسم، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح احسان و نیکوکاری این نهاد حمایتی اقدام به برپایی ۷۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های انسان‌دوستانه مردم شریف منطقه کرده است.

 

لقمان انفرادی افزود: ۵۵ پایگاه در مدارس، ۲۳ پایگاه در مساجد و ۲ پایگاه سیار کار جمع‌آوری این کمک‌ها را برعهده دارند.

 

وی از مردم شریف منطق درخواست کرد در این ایام پیش‌رو که عید نوروز نزدیک است مردم نوعدوست با اهدای کمک‌های خویش شادی‌های خود را با نیازمندان و مستمندان تقسیم کنند.

 

رئیس اداره آموزش وپرورش پاوه نیز با اشاره به اهمیت سنت حسنه احسان و نیکوکاری، اظهار داشت: این سنت در دین و خانواه‌های ما توصیه شده و از گذشتگان و سلف صالح ما به‌جای مانده است.

گفتنی است، در ادامه حاضران کمک‌های خود را برای دانش آموزان بی‌بضاعت به صندوق ریختند.