ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 17:54

مرز رسمی شوشمی،نقش رسانه ها، دلسوزان و فعالان رسانه ای/نظام سلیمانی

مرز رسمی شوشمی،نقش رسانه ها، دلسوزان و فعالان رسانه ای/نظام سلیمانی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:شکی نیست، اراده و همت، خواست و مطالبه مردمی، عامل بسیار مهمی در اصلاح و بهبود عملکرد دولت و مسئولان خواهد بود. بنابراین طبیعی است تقویت صدای توده مردم و مطالبه و خواسته های مردمی یک عامل سرعت بخش قوی برای تغییر رویکرد مسولان عمل می کند، و پتانسیل خوب و […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:شکی نیست، اراده و همت، خواست و مطالبه مردمی، عامل بسیار مهمی در اصلاح و بهبود عملکرد دولت و مسئولان خواهد بود. بنابراین طبیعی است تقویت صدای توده مردم و مطالبه و خواسته های مردمی یک عامل سرعت بخش قوی برای تغییر رویکرد مسولان عمل می کند، و پتانسیل خوب و موثری برای پاسخگویی و حساس تر کردن موسسات عمومی و مسئولان دولتی دارد.

 

از سویی شکی وجود ندارد که رسانه ها باید مطالبه گر خواست ها و مطالبه های مردمی باشند….در توافقنامه ای ارزشمند برای استان‌های کرمانشاه و حلبچه ( اقلیم کردستان) ” از ۱۲ فروردین ۹۸ مرز شوشمی، مرز رسمی مسافری میان استان کرمانشاه و استان حلبچه و اقلیم کردستان خواهد بود.”

 

انتظار طبیعی این است، رسانه ها و فعالان رسانه ای شهرستان پاوه، این خواست و مطالبه عمومی و مردمی را تقویت نمایند. هرگز در اجرای این توافقنامه در نوشته های خود تشکیک ننموده و پاسخگویی و حساسیت و تلاش مسئولان را برای تحقق آن مطالبه نمایند.

 

آنچه فعالان رسانه ای ما وظیفه دارند، ترسیم رویاهای مرتبط به استفاده موثر از این پتانسیل بی بدیل (مرز شوشمی) استان کرمانشاه است. تقویت و ایجاد مطالبه زیرساخت‌ها، بررسی مشکلات و ارائه راه حل ها و مطالبه تلاش مسئولین محلی در این زمینه وظیفه بدیهی و ابتدایی رسانه‌ها و دلسوزان و فعالان رسانه ای است.

 

کارهای زیادی در تقویت و تحقق این خواست عمومی و تاریخی مردم پاوه باید صورت گیرد و نقش رسانه‌های شهرستان در این باره نقشی مهم و موثر می تواند باشد!رویکرد کنونیِ یاس و نومیدی،انفعال، گدایی توجه از سوی فلان نماینده، احساس عقب ماندگی، عدم توجه و حاشیه نشینی شهرستان پاوه، در رسانه های این شهرستان نگران کننده است.

 

استیون ریچارد کاوی تعلیم دهنده نویسنده، تاجر و سخنران انگیزشی آمریکایی که یکی از مدیران برجسته تاریخ آمریکا هم می باشد جمله معروفی دارد. “همه چیز دوبار خلق می‌شود؛ بار اول، در فضای ذهن و بار دوم در دنیای واقعیت، در ذهنتان از آخر شروع کنید.”

 

لازم است مطالب و نوشته های سایت ها کانال ها و گروه‌های رسانه ای موجود به بیان رویاهای خویش و خواست های این مردم بپردازند ، رویاها و خواست هایی که به دلایل مختلفی که زمان دیگری می توان به آن پرداخت! قطعا در آینده ای نه چندان دور به واقعیت تبدیل خواهند شد….