ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 16:57

تقدیر شورای شهر پاوه از پژوهشگر نمونه کشوری

تقدیر شورای شهر پاوه از پژوهشگر نمونه کشوری

به گزارش سلام پاوه : عصر امروز در محل شورای اسلامی شهر پاوه از سعید احمدی فرهنگی و پژوهشگر نمونه کشوری تقدیر و تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این جلسه سعید احمدی  پژوهشگر نمونه کشوری خلاصه ای از سابقه فعالیت های علمی خویش را به سمع و نظر اعضای شورا رساند. […]

به گزارش سلام پاوه : عصر امروز در محل شورای اسلامی شهر پاوه از سعید احمدی فرهنگی و پژوهشگر نمونه کشوری تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این جلسه سعید احمدی  پژوهشگر نمونه کشوری خلاصه ای از سابقه فعالیت های علمی خویش را به سمع و نظر اعضای شورا رساند.

وی ضمن تشکر از اعضای شورای شهر مشکلات حوزه پژوهش در پاوه را مطرح کرد و گفت : متاسفانه پژوهشسرای آموزش و پرورش پاوه فاقد امکانات لازم می باشد و بخصوص در زمینه سخت افزاری با این وضعیت نمی تواند جوابگوی دانش آموزان و مجاب کردن آنها به ماندن در این پژوهش سرا کند.

 

احمدی توجه ویژه شورا و شهرداری و سایر نهاد ها و ارگانهای دولتی به پژوهشسرای اموزش و پرورش پاوه را به عنوان مطالبه خویش و دانش اموزان این شهرستان مطرح نمودند.

سپس اعضای شورای شهر پاوه ضمن تقدیر از این فرهنگی شاخص ،وی و سایر نخبگان پاوه ای را سرمایه های این شهر دانستند که بدون توقع ، فراتر از توان در حال خدمت به جامعه می باشند.

 

آنها بر حمایت از نخبگان و پژوهشگران شایسته پاوه تاکید کردند و گفتند در حد توان حاضر به کمک و همراهی از این افراد شاخص جامعه هستند.

 

گفتنی است سعید احمدی نویسنده ۸ عنوان کتاب ،۱۵۰ مقاله علمی و پژوهشی ، داور بیش از ۵۰ سمینار علمی ، منتخب عنوان پنج دوره پژوهشگر برتر استان کرمانشاه و عضو فرا برجسته شبکه پژوهشگران برتر کشور می باشد.

 

از تالیفات این پژوهشگر فرهنگی می توان به تجلی اشعار حافظ در ادبیات کردی (تضمین شاعران کرد از حافظ)، موفقیت تحصیلی و انگیزه پیشرفت، اصول گزارش نویسی و مکاتبات اداری، هیجان و شخصیت (مفاهیم و رویکردها)، آزمون‌های روان‌شناختی، تعارضات زناشویی و همچنین ویراستار ادبی کتابهای؛ نیازسنجی و طراحی آموزشی(کلیات و مفاهیم)، ویراستار انتشارات کتب دانشگاهی هوشمند تدبیر تهران، ویراستار انتشارات رازنهان تهران، ویراستار انتشارات بین المللی گیوا تهران و مقالات پژوهشی اشاره کرد.