ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 10:08

پایان ماموریت ۵۲ ماهه منصور وهابی/ویسی رئیس آموزش و پرورش نوسود شد

پایان ماموریت ۵۲ ماهه منصور وهابی/ویسی رئیس آموزش و پرورش نوسود شد

به گزارش سلام پاوه: آیین تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود با حضور صفری معاون پشتیبانی اداره کل،نوع نواز رئیس اداره حراست ، سید محمدی مسئول دفتر مدیر کل ، فولادی رئیس اداره خدمات،بخشدار نوسود به نمایندگی از اعضای شورای اداری و کارکنان اداره در فضایی آرام و صمیمی برگزار شد.   […]

به گزارش سلام پاوه: آیین تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود با حضور صفری معاون پشتیبانی اداره کل،نوع نواز رئیس اداره حراست ، سید محمدی مسئول دفتر مدیر کل ، فولادی رئیس اداره خدمات،بخشدار نوسود به نمایندگی از اعضای شورای اداری و کارکنان اداره در فضایی آرام و صمیمی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:منصور وهابی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حسن نیت و همراهی و همکاری مدیر کل محترم ، معاونین وی و مجموع همکاران اداره کل از توجه آنان به این منطقه در دوران تصدی مسئولیت اینجانب و هم چنین از ارشاد و رهنمود های جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم شهرستان پاوه،امامان جمعه شهر های نوسود و نودشه،ایدوه پور فرماندار خدوم شهرستان ، بخشدار دلسوز منطقه ، مجموعه همکاران اداری و آموزشی خود که همواره یار و مددکار اینجانب بوده اند تقدیر و تشکر کرد.

 

وی در ادامه به شمه ای از عملکرد خود و کسب رتبه و جایگاههای استانی و کشوری در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی اشاره نمود.

 

در ادامه نشست نجیب ویسی رئیس جدید اداره آموزش و پرورش نیز از حسن نیت مسئولین و مدیر کل آموزش و پرورش استان جناب دکتر یزدان پناه و معاونین وی نسبت به اعتمادشان به اینجانب تقدیر و تشکر نمود و توفیق خدمتگذاری به فرهنگیان و دانش آموزان منطقه نوسود را افتخار بزرگی دانست.

 

وی افزود: تمام  توان و تلاش  خود را به کار خواهم بست که با همیاری و همکاری معاونین ،کارشناسان این اداره و فرهنگیان بزرگوار و مساعد تهای مدیر کل آموزش و پرورش استان ، شاهد ادامه موفقیت ها در حوز های مختلف آموزشی ، پرورشی و توسعه عمرانی و تقویت جایگاه آموزش و پرورش درکلیه زمینه ها باشیم.

 

صفری معاون پشتیبانی اداره کل نیز ضمن ابلاغ سلام مدیر کل محترم به فرهنگیان منطقه و جمع حاضر از زحمات و تلاش وهابی در دوران تصدیش تقدیر و تشکر نمود و در ادامه جلسه ایشان به چندین شاخص حائز اهمیت در زمینه مسائل آموزشی و پرورشی اشاره کرد.

 

در پایان لوح تقدیر و هدیه مدیر کل استان به وهابی اهدا گردید. و ابلاغ آقای نجیب ویسی به عنوان  رئیس جدید  اداره آموزش و پرورش  منطقه نوسود به ایشان داده شد.

 

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه: بی شک منصور وهابی یکی از مدیران شایسته ، متدین و اخلاقمدار و متعهدی است که در طول چهار سال و سه ماه مدیریتش در این منطقه محروم با کمترین امکانات و خالصانه و عاشقانه خدمت کرد . این رسانه وظیفه خود می داند از این مدیر شایسته تقدیر نماید و برای وی آرزوی توفیق و سلامتی را داشته باشد. همچنین لازم می دانیم ضمن تبریک به آقای نجیب ویسی برای وی در ادامه راه ارزوی موفقیت را داشته باشیم.

 

 

2 پاسخ برای “پایان ماموریت ۵۲ ماهه منصور وهابی/ویسی رئیس آموزش و پرورش نوسود شد

  • محمدطالبی ازنودشه در تاریخ اسفند 5, 1397 گفت:

    انتخاب شایسته آقای نجیب ویسی به ریاست آموزش وپرورش نوسود را تبریک می گویم به موفقیت های ایشان

  • شهروند در تاریخ اسفند 5, 1397 گفت:

    سلام این آقای ویسی اهل کدام شهرهستند آیا سابقه ی مدیریت دارند