ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 13:10

پاوه فاتح والیبال آموزشگاهی استان کرمانشاه شد

پاوه فاتح والیبال آموزشگاهی استان کرمانشاه شد

به گزارش سلام پاوه : دانش آموزان شهرستان پاوه فاتح سکوی قهرمانی مسابقات والیبال آموزشگاهی استان کرمانشاه در مقطع متوسطه اول شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه، تیم والیبال دانش آموزان دختر متوسطه اول پاوه با مربیگری خانم فردیا محمدی و سرپرستی خانم فاطمه نادری و با حمایت مدیریت آموزش و پرورش، کارشناسی تربیت بدنی، […]

به گزارش سلام پاوه : دانش آموزان شهرستان پاوه فاتح سکوی قهرمانی مسابقات والیبال آموزشگاهی استان کرمانشاه در مقطع متوسطه اول شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه، تیم والیبال دانش آموزان دختر متوسطه اول پاوه با مربیگری خانم فردیا محمدی و سرپرستی خانم فاطمه نادری و با حمایت مدیریت آموزش و پرورش، کارشناسی تربیت بدنی، مدیران مدارس و اولیاء در مسابقات والیبال آموزشگاه های استان کرمانشاه با شکست رقیبان خود توانست بر سکوی اول مسابقات جای گیرد.

 

دانش آموزان شهرستان پاوه با صعود از گروه دشوار خود در مرحله نیمه نهایی و برد دو بر یک مقابل ناحیه یک کرمانشاه به فینال مسابقات رسیدند و در فینال تیم پرتوان و شایستە روانسر را از پیش روی برداشتند و فاتح سکوی قهرمانی مسابقات شدند.

 

گفتنی است این مسابقات باحضو تیم های نواحی یک، دو و سه کرمانشاه، پاوە، باینگان، روانسر، جوانرود، قصرشیرین و اسلام آبادغرب درمجموعە ورزشی وحدت شهر کرمانشاه برگزار شد.

 

شایان ذکر است نیایش احمدی، کاژین علیزادە، روژینا عبدی، عسل رضایی، بیتارضایی از آموزشگاه بشارت، طنین صالحی، ندا عبدی، شیلا لطفی پور، الناز رحمانی، ایناز رحمانی و سانا ولدبیگی از آموزشگاه فاطمە و پریسا ولدبیگی از آموزشگاه شهیدبهشتی نوریاب در قالب تیم پاوه در این مسابقات به رقابت پرداختند.