ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 03:25

از مربیان رشته های مختلف ورزشی شهرستان پاوه تجلیل شد/ عکس

از مربیان رشته های مختلف ورزشی شهرستان پاوه تجلیل شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه از مربیان رشته های مختلف ورزشی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، بخشدار مرکزی پاوه ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، عضو شورای اسلامی شهر پاوه تجلیل شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست صمیمی رئیس […]

به گزارش سلام پاوه : به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه از مربیان رشته های مختلف ورزشی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، بخشدار مرکزی پاوه ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، عضو شورای اسلامی شهر پاوه تجلیل شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست صمیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه به ارائه گزارشی از فعالیتهای ورزشی شهرستان پاوه پرداخت .

 

ادریس محمودی به اهمیت ورزش در توسعه اشاره کرد و گفت : قطعا نقش ورزش در توسعه یافتگی بسیار مهم و حائز اهمیت است . و  به مقایسه ورزش و انجام فعالیتهای ورزشی در کشورهای توسعه یافته نسبت به کشورهای کمتر توسعه یافته پرداخت.

 

وی به تشریح تاثیرات ورزش بر سلامت جسم و روح روان و اجتماع اشاره داشت و گفت : انجام ورزش قطعا در برسلامت اجتماعی و کاهش بیماری ها و روند حرکتی بهتر برای توسعه و عملکرد بهتر نقش دارد.

 

محمودی ضمن قدردانی از تلاش مربیان ورزشی شهرستان پاوه گفت : مربیان ورزشی ستونهای توسعه ورزش هستند و لزوم توجه بیشتر به این قشر بسیار حائز اهمیت است.

 

وی به فعالیتهای ارزشمند اداره ورزش و جوانان پاوه پرداخت و گفت : در شهرستان پاوه اقدامات بسیار خوبی برای توسعه ورزش و جذب اعتباراتی در حدود ۵ میلیارد تومان برای اولین بار صورت گرفته است که متاسفانه این موضوعات از چشم عموم مردم پوشیده است.

 

محمودی با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰ مربی در هیئتهای ورزشی شهرستان پاوه گفت : با تلاشهای صورت گرفته و فعالیت ارزنده مربیان زحمت کش ما شاهد هستیم بیش از ۲۷۰۰ نفر ورزشکار بیمه شده و فعال را در سطح شهرستان داریم.

 

وی گفت : در حالی که رشد پیش بینی شده ورزشی در ارزیابی ها نسبت به سال گذشته ۵ درصد در نظر گرفته شده است ما خود برای رشد ۱۰ درصدی اعلام آمادگی کردیم و خوشبختانه ما امروز  به رشد ۲۵ درصدی فعالیت ورزشی در شهرستان پاوه نسبت به سال گذشته رسیده ایم .

 

در ادامه این نشست فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سپاه پاوه به نقش ورزش در مبارزه با آسیبهای اجتماعی پرداخت و گفت : ورزش در مبارزه با اعتیاد و بزه کاری تاثیر بسزایی دارد.

 

سرهنگ ارسلان سلطان قلی با اشاره به حربه های دشمنان برای جذب جوانان گفت : لازم است مربیان گرامی در مقابل دشمنان هوشیار تر باشند و با توجه به تاثیر پذیری آنها نسبت نوجوانان و جوانان ورزشکار نقش های دشمنان را برای فریب جوانان این دیار بر باد دهند.

 

در ادامه این نشست هوشیار عبدالله زاده بخشدار مرکزی پاوه ، سعدی توفیقی معاون اداره ورزش و جوانان ، حیدر اسلامی نیا عضو شورای اسلامی شهر پاوه به ارائه سخنانی در زمینه ورزش و حمایت از ورزشکاران پرداختند.

 

همچنین در این نشست مربیان حاضر در فضای صمیمی به ارائه راهکار و پیشنهادها و بیان مشکلات خود در زمینه رشته های مختلف ورزشی پرداختند.

 

در پایان از این مربیان و اصحاب رسانه حامی ورزش پاوه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.