پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 17:40

تعمیر و بازسازی ۲۳۰۰ واحد مسکونی پس از زلزله در پاوه/ ۱۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم پرداخت شد

تعمیر و بازسازی ۲۳۰۰ واحد مسکونی پس از زلزله در پاوه/ ۱۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم پرداخت شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس بنیاد مسکن شهرستان پاوه گفت: بعد از جریان زلزله آبان ۹۶ در سطح این شهرستان ۹۰۰ واحد احداثی شهری و روستایی و ۱۴۰۰ واحد تعمیری از بنیاد مسکن تسهیلات طرح زلزله دریافت نمودند. آرش رضائی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص اعطای تسهیلات ساخت‌ و ساز برای […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس بنیاد مسکن شهرستان پاوه گفت: بعد از جریان زلزله آبان ۹۶ در سطح این شهرستان ۹۰۰ واحد احداثی شهری و روستایی و ۱۴۰۰ واحد تعمیری از بنیاد مسکن تسهیلات طرح زلزله دریافت نمودند.آرش رضایی

آرش رضائی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص اعطای تسهیلات ساخت‌ و ساز برای تعمیر واحدهای آسیب دیده در زلزله اظهار داشت:  ۶۴ درصد متقاضیان تسهیلات ویژه زلزله تا دهه فجر موفق به اخد پایان‌کار و سکونت در واحدهای خویش شدند.

 

وی با اشاره به بهره برداری و تکمیل ۵۴۱ واحد مسکونی زلزله زده در شهرستان پاوه گفت: مجموع اعتبارات پرداختی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان می باشد که ۴۸ میلیارد آن تسهیلات بانکی و ۱۲ میلیارد آن در قالب کمک بلاعوض به حساب متقاضیان واریز شده است.

 

رضایی تصریح کرد: ۴۰ هزار کیسه سیمان پاکتی رایگان به متقاضیان واحدهای احداثی ارائه گردیده و صدور پروانه ساخت و نظارت واحدهای احداثی روستایی بصورت رایگان انجام شده است.