ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 04:22

چندین طرح عمرانی در نوسود افتتاح شد

چندین طرح عمرانی در نوسود افتتاح شد

به گزارش سلام پاوه : با حضور فرماندار شهرستان پاوه به همت شهرداری و شورای شهر نوسود چند طرح عمرانی در این شهر افتتاح شد. شهردار نوسود در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه  گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر چند طرح عمرانی در شهر مرزی نوسود به بهره برداری و افتتاح شد.   سلام خسروی […]

به گزارش سلام پاوه : با حضور فرماندار شهرستان پاوه به همت شهرداری و شورای شهر نوسود چند طرح عمرانی در این شهر افتتاح شد.

شهردار نوسود در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه  گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر چند طرح عمرانی در شهر مرزی نوسود به بهره برداری و افتتاح شد.

 

سلام خسروی افزود: همزمان با افتتاح فاز اول بهسازی سیاحتگاه حوزه لاره نوسود کلنگ احداث ساختمان اداری شهرداری نوسود و شش طرح عمرانی دیگر با اعتبار دو میلیارد تومان به زمین زده شد.

 

وی جدول گذاری بلوار ورودی شهر، دیوار سازی و تعریض و اصلاح خیابان شهید مقصودی- از مله سروا تا ابتدای خیابان بهار- ، دیوارسازی در خیابان‌های فردوسی ،کارگر، بهار و اصلاح میدان شهدا ، ایجاد جاده دسترسی به پارک سروزن و افزایش ارتفاع آبشار درگماله و… را از دیگر طرحها و اقدامات شهرداری نوسود دانست.

 

خسروی یادآور شد که علاوه بر این طرح‌ها ، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و ۳۵۰ تن قیر نیز جهت روکش کامل آسفالت معابر که به دلیل گازکشی و کابل گذاری فیبر نوری وضعیت مناسبی ندارد،در نظر گرفته شده که در اولین فرصت پس از نصب انشعابات اصلی گاز در معابر این شهر اجرا خواهد شد.

 

شهردار نوسود همچنین از صبر و بردباری شهروندان عزیز نوسود در تحمل ناهمواری‌های آسفالت و وضعیت نامطلوب آن عذرخواهی کرده و اعلام کردند. ان شاءالله در اولین فرصت نسبت به لکه گیری و پس از کنتور گذاری گاز عملیات روکش کامل آن اجرا خواهد شد.

 

2 پاسخ برای “چندین طرح عمرانی در نوسود افتتاح شد

  • ناشناس در تاریخ بهمن 20, 1397 گفت:

    افتتاح از فتح و باز کردن می آید آخر دو چین دیوار که قبل از پاییز چیده شده الان چه افتتاحی یا حوزه لاره نمی دانم چرا نه گفته اند ۱۲ بیل و سه کلنگ را دسته و افتتاح کردیم فقط عکسشان تو سایت چاپ شود کافیست

  • شهروند نوسودی در تاریخ بهمن 16, 1397 گفت:

    بر خود لازم میدانم که از همین طریق از شهردار محترم با ذکاوت و پرتوان جناب آقای خسروی تشکر و قدردانی نمایم

    امید است در صحت و سلامت به سر برند و سایر مسولین محترم ازاین بزرگ مرد را الگوی اخلاقی و عملی خود قرار دهند