ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 17:45

چندخبر کوتاه از دومین روز از دهه فجر انقلاب در شهرستان پاوه

چندخبر کوتاه از دومین روز از دهه فجر انقلاب در شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی اعضای شورای اداری شهرستان پاوه با حضور در مسجد قبا و دیدار با امام جمعه این شهرستان با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این دیدار امام جمعه پاوه با تبریک دهه فجر […]

به گزارش سلام پاوه : در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی اعضای شورای اداری شهرستان پاوه با حضور در مسجد قبا و دیدار با امام جمعه این شهرستان با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این دیدار امام جمعه پاوه با تبریک دهه فجر وگرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به تشریح  ابعاد شخصیتی و ویژگی های منحصر بفرد حضرت امام خمینی (ره) پرداخت وگفت: حضرت امام (ره )الگویی شد برای تمامی جنبش های آزادای بخش و آزادی خواهان سراسر جهان بطوری که تمامی شخصیتهای اسلامی و غیر اسلامی به ستایش و تجلیل از شخصیت حضرت امام (ره) پرداخته اند .

 

ماموستا ملا قادر قادری به بیان مطالبی از زبان چلبی نویسنده مصری در خصوص حضرت امام (ره) پرداخت: وی با بیان خاطراتی از دوران شروع انقلاب اسلامی و دوران پس از انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران تا چند روز دیگر وارد دهه پنجم خود میشود و در این برهه راهبرد دشمنان بسیار متفاوتر از گذشته است .

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: هوشیاری ،بصیرت افزایی و همدلی مهمترین نیاز برای مقابله با راهبرد جدید دشمنان است .

در ابتدای این نشست فرماندار پاوه گزارشی از عملکرد و خدمات دولت و نظام را در شهرستان بیان کرد .

پرویز ایده پور افزود: مساجد خانه انقلاب هستند و علما و روحانیون صاحبان این خانه هستند لذا باید آنها را حفظ کرد.

فرماندار پاوه با تشریح اوضاع کنونی کشور و جهان گفت : دشمنی ما و آمریکا ساختاری و غیر قابل حل است .

ایده پور افزود: سیاست امریکا در قبال جمهوری اسلامی سیاست مهار است و هرگز اقدام نظامی علیه ما انجام نخواهد داد بلکه به دنبال تغییر رفتار ماست لذا برای همین موضوع است که میگوئیم اختلاف ما با امریکا ساختاری است و هرگز حل نخواهد شد .

فرماندار پاوه افزود: امروز مهمترین نیاز ما همچنانکه امام جمعه محترم گفتند وحدت و همدلی است .

 

 

همزمان با دومین روز از دهه فجر مراسم گلبانک انقلاب در دبستان حجاب پاوه برگزارشد .

 

 

در این مراسم فرماندار پاوه پیرامون نقش دانش آموزان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی وتأثیر گزاری آنان در پیروزی انقلاب اسلامی مطالبی بیان کرد .

در ادامه زنگ انقلاب نواخته شد.

 

زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس نودشه نواخته شد

زنگ گلبانگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس نودشه و به صورت نمادین در مدرسه متوسطه اول شهید حاجی نودشه با حضور امام جمعه شهرنودشه و مسئول نمایندگی ،دانش آموزان و فرهنگیان نواخته شد.

در این مراسم پس از نواختن زنگ انقلاب توسط امام جمعه شهر نودشه ، برنامه های زیبایی از قبیل قرائت مقاله ،سرود ، دکلمه دانش آموزی به  اجرا در آمد.

 

زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس منطقه نوسود نواخته شد

 

به گزارش سلام پاوه: زنگ گلبانگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس منطقه نوسود و به صورت نمادین در مدرسه متوسطه دوم دخترانه کوثر نوسود و متوسطه اول شهید حاجی نودشه با حضور بخشدار ، رئیس اداره آموزش و پرورش ،اعضای شورای اداری، مشاور جوان استاندار  و فرهنگیان نواخته شد.

 

وهابی رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ضمن تبریک این ایام مبارک بیان داشت دهه فجر دهه تحول،پیشرفت ،نشاط ،استکبار ستیزی ومایه عزت ، اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی است .

 

رئیس اداره آموزش و پرورش با اشاره به ورود حضرت امام خمینی (ره) به وطن اظهار داشت در چنینی روزی بود که حضرت امام (ره) پس از سالها تبعید و تحمل سختی ها در لحظه ورود به کشور مورد اسقبال گرم و صمیمی میلیون ها ایرانی قرار گرفت چرا که این  انقلاب انقلابی است مردمی.

 

وهابی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت . تمام دنیا شاهدند چهره نورانی و مصمم حضرت امام (ره ) چه در دوران انقلاب و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی  رنگ یأس و ناامیدی بخود ندید و همیشه چهره ای بود مصمم ،استوار ، شجاع وعزت طلب اما سر شار از سادگی که یک انسان الهی پرورش یافته در مکتب قرآن را برای همه تداعی می کرد.

 

وهابی افزود: امروزه ما بحمداله در حالی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که نسل امروز انقلاب نیز نسلی انقلابی ، پویا ، تلاشگر است و در تمامی عرصه ها آماده شکوفایی است .

 

وی عنوان کردایران اسلامی در تمامی زمینه ها علیرغم نقشه های شوم دشمنان الگوی کامل برای تمام جهانیان است و با عزت و اقتدار و امنیت کامل همچون نگینی در دنیا می درخشد وان شاء الله با استفاده از تدبیر و رهنمود هاو ارشادهای مقام معظم رهبری و اتحاد و انسجام مردم و مسئولین برای همیشه نقشه های دشمنان ناکام و بی اثر خواهند بود.

 

 در این مراسم پس از نواختن زنگ انقلاب توسط مصطفی زاده بخشدار نوسود و هم چنین مشاور جوان استاندار (هژیر مولودی ) ، برنامه های زیبایی از قبیل قرائت مقاله ،سرود ، دکلمه دانش آموزی زینت بخش مراسم بودند.