د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 04:35

گزارشی از فعالیت های اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه

گزارشی از فعالیت های اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه گزارشی از فعالیت های این اداره و بخشی از اتاق اصناف را در چند ماه گذشته تشریح کرد.   شاهرخ دولتخواه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ملت ایران خاصتا مردم گرانقدر شهرستان پاوه اقدامات اداره صنعت […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه گزارشی از فعالیت های این اداره و بخشی از اتاق اصناف را در چند ماه گذشته تشریح کرد.

 

شاهرخ دولتخواه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ملت ایران خاصتا مردم گرانقدر شهرستان پاوه اقدامات اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف به مناسبت چهلمین بهار انقلاب بشرح ذیل اعلام کرد.

 

۱_تخفیف ۳۰درصدی در امر صدور تمدید و حق عضویت سالیانه واحد های صنفی و متقاضیان پروانه کسب تا پایان سالجاری.۲-تقدیر از شهدای عزیز و گرانقدر اصناف۳-تقدیر از صنوف منصف و اخلاق مدار شهرستان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع.

 

۴-افتتاح طرحهای تولیدی از محل اعتبارات روستایی.۵-برنامه تامین و توزیع کالاهای اساسی با همکاری اداره محترم جهاد کشاورزی.۶-اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ و نظارت مستمر بر بازار در کل شهرستان و تشدید فعالیتهای نظارتی در قالب گشتهای مشترک هفتگی و سایر برنامه های دورن اداره ای.

 

وی همچنین اعلام کرد بر اساس کمیسون ستاد تنظیم بازار تاکنون نیز مقدار بیش از سه هزار کیلوگرم برنج هومالی و تایلندی و هندی بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت منجمد گوساله ۲ هزارکیلو گرم گوشت منجد گوسفندی.۶۲۴کیلوگرم گوشت لاشه گرم گوسفندی و دو هزارکیلو گرم گوشت گرم گوساله در شهرستان توزیع گردیده است.

 

دولتخواه همچنین ادامه داد: هزار کیلوگرم گوشت مرغ منجمد،با همکاری اداره محترم جهاد کشاورزی در پنج شهر شهرستان توزیع شده است.

 

شاهرخ دولتخواه از کلیه واحدهای صنفی درخواست کرد که در امر رعایت قیمت و فروش کالا نهایت همکاری و انصاف را با مصرف کنندگان داشته باشند و بر همین اساس برنامه ای در خصوص بحث شناسایی واحدهای منصف و دارای قیمت مناسب را در اماکن عمومی در دستور کار قرار دادیم که ان شالله  به زودی معرفی می نمائیم.

 

وی در پایان از کلیه شهروندان محترم درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به اداره صمت و بازرسی اصناف با شماره تلفنهای ۱۲۴_۴۶۱۲۵۱۱۲ اعلام نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رسیدگی ان اقدام شود.