ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 02:27

دیدارصمیمانه شورای شهر و شهردار نوسود با امام جمعه پاوه

دیدارصمیمانه شورای شهر و شهردار نوسود با امام جمعه پاوه

به گزارش سلام پاوه : اعضای شورا و شهردار نوسود با حضور در منزل امام جمعه پاوه با وی دیدار به گفتگو پرداختند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :در این دیدار که در فضایی صمیمی و محبت آمیز صورت گرفت در ابتدا شهردارنوسود ضمن ابراز خرسندی از توفیق حاصله در گزارشی از وضعیت شهر و […]

به گزارش سلام پاوه : اعضای شورا و شهردار نوسود با حضور در منزل امام جمعه پاوه با وی دیدار به گفتگو پرداختند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :در این دیدار که در فضایی صمیمی و محبت آمیز صورت گرفت در ابتدا شهردارنوسود ضمن ابراز خرسندی از توفیق حاصله در گزارشی از وضعیت شهر و شهرداری نوسود ارائه داد.

شورای نوسود و امام جمعه پاوه

سلام خسروی با اشاره به مشکلات فراروی شهرداریها و تنگناهای مالی و اعتباری وضعیت شهرداری نوسود را مطلوب ارزیابی کرد.

 

وی به فضای بسیار دوستانه و صمیمی بین شهردار و اعضای شورا ی شهر نوسود اشاره کرد و گفت : الحمدالله اعضای شورای شهر نوسود مجموعه ای صادق و خیرخواه شهر هستند که همه دغدغه آنان توسعه و پیشرفت نوسود می باشد که در سایه این همدلی هم اکنون شهرداری نه تنها هیچ پرداخت معوقه ای ندارد بلکه در حال اجرای چند طرح عمرانی از محل اعتبارات داخلی و استانی است.

 

در ادامه اعضای شورا نیز با تقدیر از نحوه مدیریت سلام خسروی به نقش وی در ایجاد فضای دوستانه در شهرداری و شورا اشاره کردند.

 

آنها سپس مهمترین مطالبات مردم شهر نوسود را از جمله بلاتکلیف ماندن بازگشایی مرز مسافری شوشمی، عدم شروع احداث ساختمان بهداری نوسود و استقرار آن در مکان نامناسب، وضعیت نامناسب جاده پاوه نوسود و برخورد نامتعارف پاسگاه انتظامی ملندر با مردم وسختگیریهای غیر معمول ،و لزوم توجه به مبارزه با پیامدهای قاچاق کالا و افزایش تبلیغات دینی و معنوی در سطح شهر اشاره کردند.

 

در ادامه این نشست امام جمعه پاوه با ابراز خرسندی از دیدار با مجموعه شورا و شهردار نوسود با اشاره به سوابق فرهنگی مردم نوسود و جایگاه ممتاز آنان در گذشته های نه چندان دور با ابراز خرسندی از فضای سالم ایجاد شده بین شورا و شهرداری خواستار تلاش و کوشش بیشتر برای کار و خدمت به مردم شدند.

 

حاج ماموستا قادری افزود: تنها کار و تلاش صادقانه است که در اذهان می ماند و موجب جلب رضایت پروردگار خواهند شد.

 

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده توسط شورای شهر ضمن ارائه راهنمایی و ارشادات راهگشا قول مساعد در جهت پیگیری و برطرف نمودن آنها در حد وسع و در چهارچوب قوانین و مقررات جاری را دادند.

 

ماموستا قادری با اشاره به تلاش و پیگیری مداوم استاندار محترم کرمانشاه که الحمدالله مدیری توانمند و اهل کار و تلاش می باشند اظهار امیدواری کردند که مشکلات مردم مورد عنایت قرار گرفته و مرتفع گردند.

یک پاسخ برای “دیدارصمیمانه شورای شهر و شهردار نوسود با امام جمعه پاوه

  • ناشناس در تاریخ بهمن 10, 1397 گفت:

    مدتی بود که شهردار و شهرداری نوسود در رسانه ها آفتابی نمی شدند ولی در این هفته این دومین بار است چه اتفاقی افتاده یا می خواهد بیافتد معلوم می شود