پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 09:16

نشست شورای پیشگیری از حوادث و آسیبهای اجتماعی برگزار شد

نشست شورای پیشگیری از حوادث و آسیبهای اجتماعی برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : نشست شورای پیشگیری از حوادث و آسیبهای اجتماعی با حضور جانشین نیروی انتظامی شهرستان پاوه ، مدیر صنعت ، معدن و تجارت شهرستان پاوه ، رئیس پلیس راهور ، رئیس اتاق اصناف ، شهردار، رئیس کلانتری و اعضای شورای شهر در صحن شورای شهر پاوه برگزار شد.   راه اندازی […]

به گزارش سلام پاوه : نشست شورای پیشگیری از حوادث و آسیبهای اجتماعی با حضور جانشین نیروی انتظامی شهرستان پاوه ، مدیر صنعت ، معدن و تجارت شهرستان پاوه ، رئیس پلیس راهور ، رئیس اتاق اصناف ، شهردار، رئیس کلانتری و اعضای شورای شهر در صحن شورای شهر پاوه برگزار شد.

 

راه اندازی پارکینگ در ضلع غربی پاوه 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: رئیس شورای اسلامی شهر پاوه در آغاز این نشست با تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اهداف این نشست پرداخت وگفت : موضوعاتی باعث شده است که این نشست برگزار شود از جمله این موضوعات در خصوص ساماندهی پارک خودروهای سنگین در ضلع غربی شهر پاوه و مشکلات آن، در نظرگرفتن پارکینگ برای این خودروها و اعلام آمادگی یک شهروند برای این کار ، موضوع ورودی شهر و ساماندهی آن ، بحث شبگرد و کمک به ارتقای مسائل امنیت اجتماعی با تعامل و همراهی پلیس ، هشدار وضعیت اعتیاد و … دانست .

 

جهانبخش لطف الهی ادامه داد و گفت : با توجه به مصوبه شورای ترافیک قرار بر این شدکه تردد ماشینهای سنگین در داخل شهرپاوه به نوسود در ساعتهای معین صورت بگیرد. برای این امر لازم است در دو ضلع غربی و شرقی مکانی برای توقف داشته باشند .

 

وی افزود: زمانی که این مصوبه اجرا شد در قسمت غربی ماشینها سنگین با توقف خود در ورود شهر گاها باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شدند یا گاها در قسمت حاشیه شهر از جمله میدان بسیج پارک می کردند و باعث نارضایتی شهروندان شده اند که با نامه نگاری با پلیس راهوار بر لزوم حل مشکل و داشتن یک پارکینگ تاکید شد که با پیگیری های صورت گرفته آقای فاروق قاصره از فرهنگیان شهرستان برای این کار و در اختیار قرار دادن زمین خود اعلام آمادگی کرد که ان شا الله بتوانیم در قسمت ضلع غربی و در راستای امنیت این خودروها و رفع مشکل شهروندان این امر صورت بگیرد .

 

لطف الهی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع لزوم شبگردها و مقوله اعتیاد اشاره کرد و گفت : در راستای مسائل امنیتی ضمن تقدیر از تلاش ماموران انتظامی در راستای امنیت شهروندان و برخورد با معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر برای شهروندان انتظار مردم این است با توجه به مشکلات اجتماعی و افزایش تعداد معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر میزان برخورد و اقدامات بازدارنده بیشتر شود.

 

وی با اشاره به اینکه سطح فرهنگ و تدین مردم پاوه در کاهش میزان آسیبهای اجتماعی و سرقت نقش بسزایی داشته است گفت : بر اساس آمارها پاوه به نسبت دیگر شهرها از لحاظ سرقت و اعتیاد آمار بسیار کمی دارد و امینت بالایی دارد و اگر هم مواردی از سرقت و … را دارد سارقان از شهرستان پاوه نیستند اما با این وجود می طلبد اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده بیشتری صورت گیرد.

 

لطف الهی از نیروی انتظامی خواست که در گلوگاه  شمشیر و ایست و بازرسی آن ضمن قدردانی از تلاش آنها بر بازرسی و توجه بیشتر به خودروهای مشکوک نظارت بیشتری صورت بگیرد.

 

وی ضمن اعلام همکاری برای رفع مشکلات گفت : نیروهای شبگرد در بسیاری از شهرها وجود دارند و این امر برای امنیت بیشتر شهروندان نقش داشته است و در زمانهای قدیم این موضوع در پاوه وجود داشته و در این راستا انتظار داریم مدیر صمت و اتاق اصناف  در این رابطه با اصناف و بازاریان صحبتی انجام دهند که حداقل با بکارگیری  چند نفر در خیابانهای سطح شهر ضمن اشتغال زایی مانع سرقت و باعث امنیت بیشتر شهروندان شوند.

 

رئیس شورای شهر پاوه در پایان ضمن تقدیر از تلاش پلیس راهور از جانشین فرماندهی انتظامی خواست با توجه به مشکلات فراوان ترافیک و کمبود نیروی انسانی پلیس راهور بخصوص در مسیر خیابانهای امام خمینی و امام شافعی بر افزایش نیروهای پلیس راهور در این مسیر و افزایش تعداد نیروی انسانی آنها اقدامات لازم صورت بگیرد.

 

کمتر از ۵ درصد موضوعات جرم مربوط به خود مردم پاوه

 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان پاوه در این نشست با تعبیر و تفسیر موضوع امنیت و احساس امنیت گفت : امنیت اگر باشد و هیچ اتفاقی نیفتد اما شهروندی تا صبح نگران این باشد که خودروی وی دزدیده نشود و صبح از خواب بیدار شود و ماشینش وجود داشته باشد اما شب تا صبح نگران باشد این نوع امنیت خوب نیست بلکه امنیتی خوب است که هیچ احساس نگرانی در این زمینه نداشته باشد. و امنیت باید همراه با احساس امنیت باشد.

 

سرهنگ فضل الله پرنو افزود: خدا را شکر در پاوه علاوه بر امنیت احساس امنیت نیز وجود دارد و نمونه آن را می توان در پارک خودروها در طول شبانه روز حتی گاها با شیشه باز و… در هرکجا و هر زمان در شهر بدون نگرانی از سرقت دید که همین مدینه فاضله بودن پاوه در همجا شایع شده است. و باید بر اساس این امنیت هوشیاری بیشتر شود.

 

وی نقش فرهنگ بالای مردم و اعتقادات مذهبی را در پیشگیری از وقوع جرم در پاوه مهم دانست و افزود: بر اساس آمار شاید کمتر از ۵ درصد موضوعات جرم مربوط به خود مردم پاوه باشد و بیشتر مجریان ناامنی خارج از پاوه و غیربومیان هستند و این موضوع نباید ما را از اصول درست و آموزش و اقدامات پیشگیرانه غافل کند.

 

وی به موضوع ترافیک پاوه و نقش مردم و مغازه داران در کمک به حل آن اشاره کرد و گفت : متاسفانه در مواردی شاهد هستیم مغازه دارانی جلوی مغازه خود ماشین خود را پارک می کنند و بصورت ثابت در یک لاین خودروی خود را پارک و باعث حتی عدم جذب مشتری نیز می شوند. که لازم است در این زمینه خود مردم رعایت کنند.

 

رشد جرائم اینترنتی در پاوه و لزوم آگاه سازی شهروندان از طریق رسانه ها

 

سرهنگ پرنو با توصیه به خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در پاوه گفت : لازم است در فضای مجازی به توصیه های پلیس بخصوص در مورد کلاهبرداری های اینترنتی و برداشت از طریق عابر بانک و تخلفات در این زمینه و آگاه سازی شهروندان در این زمینه فعالیت بیشتری صورت بگیرد .

 

وی افزود : با توجه به اطلاعات بدست آماده میزان این جرائم (اینترنتی ) در پاوه رو به افزایش است و باید با اطلاع رسانی درست شهروندان را در این زمینه آگاه سازی  شود.

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه گفت : متاسفانه شبکه های اجتماعی ما به اسباب دغدغه تبدیل شده اند و لازم است در این زمینه فرهنگ سازی شود و مطالب بومی شود و زمینه ای برای اطلاع رسانی درست و آگاه سازی مهیا شود.

 

 

سرهنگ پرنو با بیان اینکه همین فضای مجازی بهترین وسیله برای فرهنگ سازی است گفت : با اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان می توان به امنیت پایدار رسید و اعتقاد این است که پایه امینت پایدار خود مردم هستند.

 

 

وی به تاثیر مشارکت مردم برای کمک به امنیت پایداراشاره کرد و گفت : برای مثال اتحادیه طلافروشان در همه شهرها خود پیش قدم می شوند و با پرداخت هزینه خواهان کمک نیروی انتظامی و ایجاد گشت ثابت برای امنیت این مغازه ها در طول شبانه روز می شوند اما ما چنین موضوعی را در پاوه شاهد نیستیم.

 

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه در خصوص بازار آخر سال گفت : اصناف گرامی لازم است تجهیزاتی همچون دوربین مدار بسته ، آموزش و استفاده از مباشر براساس قوانین و آموزشهای لازم اصناف، و آموزشهای اولیه در زمینه پیشگیری ازسرقت صورت بگیرد.

 

سرهنگ پرنو به آتاس و شبگرد در دیگر شهرها و مقایسه آن با پاوه اشاره داشت و تصریح کرد: در شهرهای دیگر با پرداخت هزینه چه برای محلات و خانه ها و چه برای بازار و انتخاب چند نفر به عنوان آتاس و شبگرد به ایجاد امنیت پایدار کمک می شود. که این موضوع در پاوه نیز می تواند انجام شود.

 

وی به موضوعاتی همچون نبود مامور در بیمارستان پاوه اشاره کرد و گفت : متاسفانه یکی از مشکلات ما بیمارستان است که روزی چند بار شاهد تماس با پلیس هستیم اما مشاهده نشده است که مسئولان بیمارستان برای حضور ثابت پلیس در بیمارستان اقدامی انجام دهند.

 

سرهنگ پرنو در ادامه گفت : آموزش و فرهنگ سازی در ایجاد امنیت نقش مهمی دارد که خدا را شکر پاوه بدلیل اعتقادات و فرهنگ اصیل آسیبهای اجتماعی کم است ولی ما نباید از دشمنان غافل شویم همین فروشندگان مواد مخدر مهمترین دشمنان ما هستند و لازم است به موضوع اختلاف نسلها و شرایط بین نسل جدید و قدیم توجه ویژه صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به سخنان اخیر از مقام معظم رهبری گفت : جامعه انتقادی شده است که نیاز است ما خود را به روز کنیم دیروز رهبرمعظم در جمع علما گفتند که ما باید خودمان را با شرایط جدید وفق دهیم و جوابهای جدید برای سوالهای جدید داشته باشیم .

 

 

تهیه دو دوربین پلاک خوان برای شهر پاوه به عنوان تنها شهر استان که از دوربین استفاده می کند

 

رئیس پلیس راهور پاوه نیز در این نشست ضمن تقدیر از شهرداری و شورای شهر برای پیگیری تهیه دروبین گفت : علی رغم مشکلات اقتصادی ادارات و شهرداری دو دوربین پلاک خوان برای شهر پاوه تهیه شد و استان در این زمینه تقدیر کردند و پاوه تنها شهری است که در سطح استان از این دوربین ها استفاده می کند.

 

سرگرد نورالدین عبدی گفت : در خصوص پارک وسایل نقلیه براساس آئین نامه تردد و توقف وسائل نقلیه بین شهری در سطح شهر ممنوع است اما شرایط پاوه متفاوت و ویژه است و باید اول زیر ساختها و پارکینگها و زمینه آماده و مهیا شود.

 

وی با اشاره به توپوگرافی سخت و نبود زمین، کار در پاوه را سخت توصیف کرد و گفت : با وجود این مشکلات مردم از ما کار می خواهند و ما هم کار میکنیم و در راستای انتخاب مکان برای پارکینگ ضلع غربی پلیس راهوار در این زمینه مهمترین کمکش اعمال قانون برای آمدن خودروهای به سمت پارکینگ می باشد و این قول را در این زمینه برای کمک به راه اندازی پارکینگ می دهیم.

 

لزوم تغییر مبلمان شهری پاوه برای کاهش بار ترافیکی

 

سرگرد عبدی گفت : در تاریخ ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۷ طی نامه ای از فرماندار درخواست کردیم که نسبت به تغییر مبلمان شهری اقداماتی صورت بگیرد. و پیشنهاداتی در این زمینه دادیم و اعلام کردیم که این پیشنهادات زیاد هزینه بردار نیست. و می شود با اقداماتی از جمله جابه جایی پمپ بنزین آقای قادری که حقیقتا خدمات خوبی به مردم می دهد اما دیگر جوابگوی خیابان اصلی شهر ما نیست ، موضوع مکانهای ارائه دهنده خدمات پزشکی ، موضوع مراسمات تعذیه مسجد شهدای پاوه ، نصب تابلو برای کامیونها  و ماشین آلات سنگین غیر بومی که باید در ورودی شهر و خروجی شهر نصب شود که این رانندگان نیز از موضوع محدودیت های ترافیکی و تعیین زمان عبور و مرور مطلع شوند ، موضوع پیاده روها که حتی جای عبور عابران پیاده نیست بخصوص مکانیک ها و تعویض روغنی ها و لزوم ساماندهی ناحیه کارگاهی برای انتقال این صنوف که باید این شهرک کارگاهی ساماندهی شود و خدمات ارائه شود بعد این صنوف به آنجا منتقل شوند.

 

رئیس پلیس راهور گفت : بنده به جریمه اعتقاد ندارم و معتقدم ما باید زمینه های تخلف را برداریم و مانع وقوع تخلف شویم. و نباید از کار کردن دلسرد شویم و تمام تلاشمان را برای حل مشکلات ترافیک انجام می دهیم کما اینکه اقدامات بسیاری هم صورت گرفته است اما به چشم نمی آید.

 

تاکید بر استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی و آموزش های پیشگیرانه از وقوع جرم

 

سروان داریوش ماوانیان رئیس کلانتری پاوه گفت : استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی آموزش و اطلاع رسانی همراه با آرامش روانی و اقدامات پیشگیرانه بخصوص در پایه ها و مدارس می تواند در راستای امنیت اجتماعی بسیار مهم باشد.

 

تاکید بر حضور مستمر ماموران راهور در مسیر خیابانهای امام خمینی و امام شافعی

 

در ادامه این نشست سامان مرادی و دلشاد جراحزاده نیز به ارائه نکته نظرهایی از جمله همکاری بیشتر با سمن ها از جمله ژیانه وه در خصوص موضوع اعتیاد ، تاکید بر تفاهم و همکاری بیشتر بین مسئولان ، لزوم ساماندهی صنوف آلاینده در سطح شهر، لزوم حضور بیشتر پلیس راهور در مسیر خیابان های امام خمینی و امام شافعی و … را مطرح کردند.

 

آموزش بازاریان و آشنایی با نحوه تشخیص چک پولهای جعلی

 

رئیس اتاق اصناف پاوه و مدیر صنعت ، معدن و تجارت شهرستان پاوه نیز به ارائه گزارش عملکرد این نهادها از جمله برگزاری کلاسهای بحث آموزش عمومی بصورت ماهانه در دو جلسه برای افرادی که تازه وارد صنوف می شوند. درخواست از پلیس برای آشنایی بیشتر بازاریان با موضوعاتی از جمله شکل چک پولهای تقلبی و تشخیص آنها که معمولا در بازار اخر سال مشاهده می شود.

 

لزوم ارائه راهکار و بسته ویژه پیشنهادی از سوی مسئولان در جلسات 

 

نائب رئیس شورای شهر پاوه با اشاره به اینکه جلسات اساسا برای حل مشکلات می باشد گفت : بهترین راهکار که تا به امروز بنده مشاهده نکرده ام این است که مسئولان برای حل مشکلات و حضور در جلسات یک پیشنهاد و یک برنامه و بسته پیشنهادی در این جلسات ارائه دهند نه اینکه همه حضور پیدا کنند و انتظار از طرف مقابل برای راهکار و برنامه دارند و انگار خودشان هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارند.

 

احسن احمدی با انتقاد از اجبار به احداث پارکینگ این کار را وظیفه شهرداری دانست و گفت : در شهرهای مشابه شهر پاوه اجبار کردن مردم برای احداث پارکینگ در جاده های اصلی معمولامنطقی نیست و در دنیا در مدیریت شهری مثل پاوه که مناطق صعب العبور و سختی هستند اجبار به مردم معمول نیست چون اگر اینگونه باشد فضای تجاری شهر از بین می رود و…و در این شرایط شهرداری هزینه حذف پارکینگ را از مردم می گیرد و کسانی که پول حذف پارکینگ را به شهرداری داده اند می توانند براساس قانون معترض شوند که چرا شهرداری این پول را گرفته و شهرداری پارکینگ عمومی نساخته است و این امر نمی دانم چرا تا به حال در اینجا صورت نگرفته است و خود شورا هم در این زمینه سهم داریم .

 

وی در ادامه پیشنهادی در زمینه موضوع مواد مخدر ارائه کرد و گفت : باید برای رفع این موضوع برنامه ریزی کرد اما نباید آن را زیاد بزرگ جلو داد. و بعضی وقتها توجه و بولد کردن یک موضوع تبعات منفی در پی دارد.

 

احمدی ادامه داد گفت : برای بحث ترافیک قطعا نقش مردم اساسی است اما نکته ظریفی هم وجود دارد و آن اینکه مردم بیشتر به مسئولان نگاه می کنند و اگرمسئولی تخلف داشته باشد مردم او را خطاب قرار می دهند و میگویند فلان مسئول رعایت نکرد پس چرا من رعایت کنم هرچند انتظار از مردم بیشتر است.

 

وی با انتقاد از بی برنامه و بدون راهکار بودن مسئولان در جلسات گفت : خود ما در شورا آیا بسته ای برای حل مشکل ترافیک داریم ؟ آیا خود آقای شهردار راهکار و بسته ای برای ارائه دادن و حل مشکلات دارد ؟ برای شهرک کارگاهی برنامه ای هست؟

 

احمدی گفت: بهتر است ما در زمینه برنامه و راهکارها بحث داشته باشیم و بدون راهکار به برگزاری جلسه نپردازیم.

 

نائب رئیس شورای شهر پاوه افزود : پس باید همه چه شورا و چه شهردار و مسئولان در وهله اول بر اساس وظایف راهکار و برنامه و بسته ای برای ارائه داشته باشیم و منتظر دیگران نباشیم.

 

 

احمدی در بخش دیگری از سخنانش به کمبود نیروی انسانی پلیس راهور اشاره کرد و درخواست تامین نیرو را از مسئولان انتظامی کرد .

 

وی در پایان نیز با تاکید بر عملیاتی و اجرایی شدن مصوبات جلسات و داشتن برنامه و بسته ویژه برای حل مشکلات از سوی مسئولان گفت : بهتر است ساعات این جلساتی که برنامه ای وجود ندارد کم شود.و بدنبال راهکار عملیاتی باشیم.

 

تاکید بر همکاری برای راه اندازی پارکینگ در ضلع غربی شهر

 

شهردار پاوه نیز در پایان به جمع بندی موضوعات مطرح شده در خصوص راه اندازی پارکینگ در ضلع غربی شهر پاوه اشاره کرد و گفت : بحث پارکینگ یک امر ضروری و واجب است و نیاز است همه یک دل و با همکاری بین نهادها در این کار کمک کنند.

 

 

علی محمد میری یکی از مشکلات پاوه و مردم را عادت به امنیت دانست و این امر علی رغم خوبیهاش باعث شده است که مردم بخاطر این امنیت ماشین های خود را کنار خیابان راحت پارک کنند و حتی دو روز ماشین خود را رها کنند و این امر برای ما شهرداری ها مشکلاتی به بار آورده است.

 

میری با اشاره به لزوم وجود پارکینگ در ورودی شهر و خروجی شهر اقداماتی انجام گرفته را تشریح کرد و قول مساعد برای همکاری های لازم را در این زمینه داد.

 

 

وی بر لزوم برخورد بیشتر پلیس راهوار برای انتقال خودرها به پارکینگ تاکید کرد .

 

شهردار پاوه همچنین به موضوع میوه فروشان ورودی شهر و لزوم ساماندهی آنها اشاره کرد و نمونه هایی از این دستفروشهای سطح شهر و ایجاد آلودگی های صوتی و دیداری و حتی بهداشتی را بیان کرد.

 

گاهی وقتها حواشی مانع انجام کار کارشناسانه می شود

 

علی محمد میری به موضوعات مطروحه در فضای مجازی از جمله ساماندهی سگ های ولگرد اشاره کرد و گفت : باید راهکار علمی برای موضوع سگهای ولگرد اشاره شود نه اینکه فکر مردم را مسموم کرد . گرفتن سگها یک مشکل است . نگهداری آنها و حتی عقیم کردن آنها مشکل دیگر و فقط اعلام اینکه این سگها جمع آوری شود و به جای دیگر منتقل شود راهکار نیست . تا به امروز تنها راه اتلاف سگهای ولگرد بوده است و چون هزینه  نگهداری آنها زیاد است و یا بایستی به محیط زیست توجه کنیم و حضور این سگها را در محل زندگی تحمل کنیم . یا باید آنها را از بین برد .

 

 

وی ادامه داد و گفت : متاسفانه گاهی وقتها حواشی مانع این می شود که امورات کارشناسانه انجام شود .

 

میری با اشاره به موضوعاتی از جمله ورودی درب بیمارستان و بگو مگوها در زمینه الزام به ساخت پارکینگ در این زمینه گفت: ما دو سال پیش وضعیت امروز و ترافیک و مشکلات ورودی بیمارستان را دیدیم و فریاد زدیم اما آقایانی آمدند و گفتند شهردار علیه مردم شده است و مانع ارائه خدمات به مردم است اما ما دو سال پیش امروز و مشکلات درمانگاه بدون پارکینگ را دیدیم. و دود این مشکلات به چشم مردم می رود.

 

وی با خطاب قرار دادن اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی گفت : انتظار داریم که اطاعات خام و غلط در اختیار مردم قرار داده نشود و باید بیایید و در شهرداری پیگیری موضوعات شوید. و کی کسی آماده است و ما اطلاعات در اختیارش قرار ندادیم .

 

وی به متفات بودن شهر پاوه با توجه به تپوگرافی آن اشاره کرد و گفت : علی رغم تمام تلاش های صورت گرفته در زمینه پیاده رو و معبر و پله بندی اما با وجود موقعیت خاص شهر بازهم ما باید فقط زیرساخت های را درست کنیم و انتظارات در این زمینه بسیار زیاد است و ما باید مشکلات شهر را ببینیم. و فضای مجازی نیز در این زمینه فقط حواشی را نبیند و واقعیتها و مشکلات ما را هم بداند.

 

تاکید بر ارتباط دوسویه و احترام به رسانه ها و استفاده از ظرفیتهای آنها

 

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه نیز در واکنش به صحبتهای شهردار و بحثهای نشست گفت : متاسفانه همیشه مدیران ناتوان از روبرو شدن با رسانه ها نگرانند یا اقدام به شکایت می کنند یا درصدد حذف آنها و بایکوت هستند.

 

فرهاد صالحی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف مسئولان لازم است تعامل دو سویه و براساس احترام متقابل با رسانه ها باشد نه اینکه بر اساس اجبار و زور و یا برمبنای انتظار تعریف و تمجید گفت : رسانه های پاوه سرآمد استان هستند و برای تعالی و پیشبرد اهداف سازمانها و کمک به توسعه پاوه بی چشم داشت آماده خدمت هستند و در این راستا اقدامات بسیار خوبی را انجام داده اند که متاسفانه نکات مثبت همیشه کمتر دیده می شود.

 

وی با انتقاد از رفتار شهردار با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی به شهردار توصیه کرد بر مبنای گفتمان و تعامل و ارتباط دو طرفه می شود از ظرفیتها رسانه های شهرستان پاوه و فعالان فضای مجازی برای توسعه و آبادانی شهر استفاده کرد. ولی با جبر و رفتارهای چکشی این تعامل بوجود نخواهد آمد.

 

صالحی در ادامه از نیروی انتظامی خواست تعامل دوسویه ای با خبرنگاران داشته باشند و تلاشهای اصحاب رسانه پاوه را مورد توجه قرار دهند. و در دسترسی سریع و درست به اخبار یاری رسان آنها باشند.

 

 

یک پاسخ برای “نشست شورای پیشگیری از حوادث و آسیبهای اجتماعی برگزار شد

  • ناشناس در تاریخ بهمن 9, 1397 گفت:

    تمام همه چی شکر خدا حل شد خسته نباشید