ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 12:07

علما و روحانیون با رصد رسانه ها و سایت ها روشنگری کنند

علما و روحانیون با رصد رسانه ها و سایت ها روشنگری کنند

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه گفت: علما و روحانیون با رصد سایت ها و شبکه های اجتماعی در راستای روشنگری و بصیرت بخشی به مردم اقدام کنند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در نشست سیاسی و روشنگری که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه و با حضور ائمه […]

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه گفت: علما و روحانیون با رصد سایت ها و شبکه های اجتماعی در راستای روشنگری و بصیرت بخشی به مردم اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در نشست سیاسی و روشنگری که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه و با حضور ائمه جمعه و جماعات مساجد شهرستان پاوه برگزار شد، افزود: امروز جهان اسلام با چهار مشکل مواجه است که یکی از آنها جنگ فیزیکی است که از لیبی در افریقا تا نیجریه ، در سوریه و یمن و افغانستان و عراق همه در گیر جنگ و خونریزی و کشتار هستند.

وی اضافه کرد: موضوع دوم جنگ فرهنگی است که با سرمایه گذاری عظیم دشمنان در راه اندازی رسانه ها و شبکه های اجتماعی و ترویج و اشاعه بی بند و باری به منظور سست کردن اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی مسلمانان است.

ماموستا قادری افزود: موضوع سوم ، جنگ اقتصادی است که با تحریم و ایجاد گرانی و تورم و با هدف ایجاد ناامیدی در مردم و در نتیجه اعلام نارضایتی آنها و به خیابان کشاندن معترضان طراحی شده است.

امام جمعه پاوه گفت: مشکل چهارم راه اندازی جنگ مذهبی با هدف اشاعه تندروی در مساجد می باشد که نیازمند هوشیاری علما و روشنگری توسط آنها است.
ماموستا قادری ، زمانه شناسی ، هوشیاری ، ثابت قدم بودن و صبر و استقامت را برای مقابله با جنگهای دشمنان مورد تأکید قرار داد.

وی گفت: علما و روحانیون هم با رصد رسانه ها ، سایت ها و شبکه های اجتماعی در زمینه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه و برطرف کردن شبهات ایجاد شده قدم بر دارند.

ماموستا قادری افزود: ورود علما و روحانیون به فضای مجازی و سایت ها و رسانه ها امروز یک ضرورت است چون بیشترین تهدید و آسیب به جامعه و جوانان از سوی همین شبکه های اجتماعی و سایت ها و رسانه هاست.

وی تصریح کرد: تا زمانی که روحانیت ما از این فضا و رسانه ها دور و بیگانه باشد قادر نیست به شبهات ایجاد شده برای جوانان پاسخ دهد.

امام جمعه پاوه با مطلوب ارزیابی کردن اوضاع عمومی پاوه و پایین بودن جرائم در این شهرستان گفت: این مهم ثمره و نتیجه حضور گرم مردم در مساجد و نمازهای جمعه و جماعات و هم افزایی و همراهی علما و روحانیون و مسئولان ادارات با هم دیگر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه نیز گفت: روحانیت پرچمدار و علمدار حفاظت و حراست از ارزشها بوده و هست و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان وحدت را مهمترین نیاز کنونی کشور دانست و گفت: در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی مهمترین رمز موفقیت ها و پیروزیهای ما در تمام زمینه ها و عرصه ها وحدت و دوری از تفرقه بوده است.

وی تصریح کرد: در شرایط زمانی و مکانی که ما دچار مشکل شدیم با وحدت بر مشکلات فائق آمده ایم وعلما و روحانیت در این میان نقش مهم و تعیین کننده ای ایفاد کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: در هر شرایط و اوضاعی که به اسلام و مسلمانان آسیب و صدمه ای وارد شده به واسطه اختلاف و تفرقه بوده است.

یک پاسخ برای “علما و روحانیون با رصد رسانه ها و سایت ها روشنگری کنند

  • همشهری در تاریخ بهمن 7, 1397 گفت:

    سلام مراسم جالبی بود تو خدا تا کی بعضی از ماموستاییان را از لیست خارج می کنید و تفرقه می اندازید مگر ما روحانیون چه گناهی کرده ایم چه جوابی را در روز قیامت دارید وحدت نشانه پیروزی هر فرد در جامعه و کشور می باشد . ماموستا هستیم بسیج هستیم انقلابی هستیم ایرانی هستیم ….و.. چرا روحانیون را از خودتان ناراحت می کنید چه ارزشی دارد ناراحتی و تفرقه اندازی بین ماموستاییان . تو خدا حذف نکنید سر سایت بگذلرید