پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 09:03

۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در پاوه کشف شد

۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در پاوه کشف شد

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی پاوه گفت: با تلاش ماموران پلیس ۸۰۰ میلیون ریال سیگار و تنباکوی میوه‌ای قاچاق کشف شد. سرهنگ‌حیدر حق‌جویان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار داشت: در راستای برخورد با واحدهای متخلف، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پاوه در بازرسی‌های انجام شده ۴۶ هزار نخ […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی پاوه گفت: با تلاش ماموران پلیس ۸۰۰ میلیون ریال سیگار و تنباکوی میوه‌ای قاچاق کشف شد.

سرهنگ‌حیدر حق‌جویان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار داشت: در راستای برخورد با واحدهای متخلف، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پاوه در بازرسی‌های انجام شده ۴۶ هزار نخ سیگار قاچاق و ۲ هزار و ۳۶۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای قاچاق کشف کردند.سرهنگ حق جویان

فرمانده انتظامی پاوه ادامه داد: در بررسی بیشتر ماموران پلیس، حدود ۴۰ هزار نخ سیگار خالی از توتون نیز کشف شد.

 وی خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده به ۸۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

حق‌جویان همچنین از دستگیری سه نفر در این راستان و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی افزود: طرح بازدید و نظارت بر فعالیت اصناف و انبارها استمرار خواهد داشت و با واحد‌های صنفی متخلف طبق قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس پاوه در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی‌، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.