د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 06:37

امهال ۳ ساله وام‌های مناطق زلزله زده حقیقت ندارد/ دولت موافق نیست!

امهال ۳ ساله وام‌های مناطق زلزله زده حقیقت ندارد/ دولت موافق نیست!

به گزارش سلام پاوه : روز گذشته برخی از کانا‌های فضای مجازی خبری به نقل از استاندار کرمانشاه مبنی بر اینکه «هیأت دولت مدت امهال وام‌های مناطق زلزله‌زده را یک سال دیگر تمدید و با امهال سه ساله وام‌ها موافقت کرده است»، منتشر کردند.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : روز گذشته برخی از […]

به گزارش سلام پاوه : روز گذشته برخی از کانا‌های فضای مجازی خبری به نقل از استاندار کرمانشاه مبنی بر اینکه «هیأت دولت مدت امهال وام‌های مناطق زلزله‌زده را یک سال دیگر تمدید و با امهال سه ساله وام‌ها موافقت کرده است»، منتشر کردند.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : روز گذشته برخی از کانا‌های فضای مجازی خبری به نقل از هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه مبنی بر اینکه «موافقت هیأت دولت با افزایش میزان تسهیلات اعطایی به زلزله‌زدگان و همچنین افزایش امهال وام‌های مناطق زلزله‌زده از ۲ سال به ۳ سال»، منتشر کردند.

 

البته این خبر را استاندار شهریورماه بعد از زلزله ۶.۲ ریشتری تازه‌آباد ثلاث باباجانی به زلزله‌زدگان دادند، طبق گفته‌های بازوند، دولت با اصلاح تصویب‌نامه مربوط به امهال تسهیلات دریافتی خسارت‌دیدگان بخش کشاورزی ناشی از حوادث غیرمترقبه، ضمن بخشودگی سود، کارمزد و جرائم وام‌های سررسید شده خسارت‌دیدگان مذکور، مصوب کرد مدت امهال اصل تسهیلات دریافتی آنان از ۲ سال به سه سال افزایش یابد.

 

در پی انتشار این خبری در فضای مجازی، خبرنگار فارس صحت و سقم این موضوع را از جلیل بالایی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه جویا شد.

 

بالایی با تکذیب این خبر، گفت: هیأت دولت در این رابطه هیچ دستورالعملی به ما ابلاغ نکرده است و ما هرگونه تصمیم دولت در موارد این‌چنینی و خبرهای صحیح را از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.