ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 15:52

پیگیری بازگشایی تردد مسافر در مرز شوشمی شهرستان پاوه

پیگیری بازگشایی تردد مسافر در مرز شوشمی شهرستان پاوه

 به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای بازگشایی تردد مسافر بصورت رسمی از مرز شوشمی شهرستان پاوه و بازگشایی مرز شیخ صالح ثلاث باباجانی خبر داد. شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛ در دیدارهای اخیر با شهریار حیدری مدیرکل امور مرزها کشور […]

 به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای بازگشایی تردد مسافر بصورت رسمی از مرز شوشمی شهرستان پاوه و بازگشایی مرز شیخ صالح ثلاث باباجانی خبر داد.

شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛ در دیدارهای اخیر با شهریار حیدری مدیرکل امور مرزها کشور و سردار ذالفقاری معاون امنیتی این وزارت خانه تمامی پیگیری های لازم جهت بازگشایی تردد مسافر از مرز شوشمی صورت گرفته است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود؛ امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته و تلاش تمامی مسئولان و همچنین همراهان مسئولان عراقی شاهد بازگشایی تردد مسافر در مرز شوشمی و همچنین بازگشایی مرز شیخ صالح باشیم.

نادری تصریح کرد؛ عزم تمام مسئولان شهرستانی و استانی و کشور بر بازگشایی این مرزها است و حتی پیگیری این موضوع از طریق وزارت امور خارجه نیز در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با مطلوب توصیف کردن امنیت در مرزهای اورامانات ادامه داد گفت : امروز اورامانات جزء امن ترین مرزهای کشور است و مردم انقلابی و مرزدار آن همیشه بهترین نگهبانان این مرزها بوده اند و گواه آن تقدیم بیش از ۳ هزار شهید و جانباز و رزمنده و آزاده در راه انقلاب است .

 

نادری گفت : محقق شدن بازگشایی این مرزها از مطالبات به حق مردم اورامانات است و این امر نقش بسزایی در رونق اقتصادی شهرستانهای این منطقه و حتی استان کرمانشاه را دارد.

 

نماینده مردم پاوه ، جوانرود ، روانسر و ثلاث باباجانی افزود: برای تحقق این خواسته عمومی همه مسئولان از فرمانداران و امامان جمعه و استاندار و مسئولان استانی در تلاش هستند و انتظار می رود این خواسته مردم مرزدار محقق شود.

 

گفتنی است پیش از این نیز بارها و بارها امام جمعه شهرستان پاوه و همچنین فرماندار پاوه پیگیری های گسترده ای برای بازگشایی این مرز انجام داده اند که تا به این لحظه هنوز این مطالبه مردمی محقق نشده است و امید می رود با تلاش تمامی مسئولان سرانجام این خواسته محقق شود.

3 پاسخ برای “پیگیری بازگشایی تردد مسافر در مرز شوشمی شهرستان پاوه

  • سعیدیانی در تاریخ بهمن 14, 1397 گفت:

    امیدوارم نماینده محترم اورامانات ، فقط همین یک و عده را عملی سازد که واقعا مردم این خطه در مضیقه بسر میبرند، یقینا از نماینده توانمندی همچون آقای نادری بر می آید.

  • ناشناس در تاریخ دی 26, 1397 گفت:

    اقای صالحی تا بوده گفتن نماینده پاوه واورامانات در ضمن مرز شیخ صالح هم باز میشه این شوشمه یتیم اینطوری ادامه میده تا نماینده بعد بیاد وعدشو بده مردمو گول بزنه دوباره اش همان اش کاسه همان کاسه

  • ارشاد احمدی در تاریخ دی 26, 1397 گفت:

    سلام
    خیلی جالب کم کم داشتیم کلا کلمه مرز شوشمه رو فراموش میکردیم یه مدتیه اعصاب و روانمون اروم شده بود از بحث این مرز ولی این نماینده های محترم اورامانت نمیدونم دقیقا چرا این پیگیری بازگشایی مرز رو میزارن برا اخرای خدمتشون چرا از اول روز خدمت پیگیری نمیکنن ک شاییییییدتا اخرش موفق بشن نمیدونم مردمو چی فک کردن