پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 19:44

بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه در حال تجهیز است

بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه در حال تجهیز است

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه گفت: عملیات ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان به مراحل پایانی رسیده و اکنون در حال تجهیز است. پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : این بیمارستان به صورت موقت تحویل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شده و دانشگاه نیز هم اکنون در حال تجهیز بخش […]

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه گفت: عملیات ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان به مراحل پایانی رسیده و اکنون در حال تجهیز است.

پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : این بیمارستان به صورت موقت تحویل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شده و دانشگاه نیز هم اکنون در حال تجهیز بخش های مختلف آن است. 

وی اظهار داشت: ساخت بیمارستان پاوه از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه است که با تلاشهای مجدانه استاندار در حال راه اندازی است.

ایده پور گفت: در راستای دستور اکید مهندس بازوند در پنجم دی ماه جاری اکیپی به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی و متشکل از مدیران کل راه و شهرسازی و معاون دانشگاه علوم پزشکی استان به این شهرستان سفر کردند.

وی اضافه کرد: در این سفر ساختمان بیمارستان توسط دستگاه اجرایی (راه و شهرسازی) به دستگاه بهره بردار(دانشگاه علوم پزشکی) تحویل موقت شد که پس از رفع نواقص از دهم دی ماه جاری عملیات تجهیز آغاز شده است.

فرماندار پاوه تصریح کرد: پروژه هم به لحاظ تجهیز وهم از نظر محوطه سازی پیشرفت مناسبی دارد.

ایده پور به دلایل تأخیر در افتتاح و بهره برداری از این بیمارستان اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل مهم آن تغییر راه دسترسی بود که با حجم زیادی عملیات خاکبرداری، احداث دیوار حفاظتی و بتن ریزی همراه بود.

وی افزود: تمام تلاش دانشگاه علوم پزشکی و نظارت های مستمر و مداوم ما این است که این بیمارستان امسال به بهره برداری برسد.

بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان پاوه در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع و زیربنای هشت هزار و ۵۲۹ متر مربع احداث شده که برای ساخت و تجهیز آن بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

2 پاسخ برای “بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه در حال تجهیز است

  • علی در تاریخ دی 25, 1397 گفت:

    سلام لطفا در این بیمارستان جراح چشم و اوتوپد هم قرار بدید تا کسی مجبور نباشد برود شهر دور

  • باینگان در تاریخ دی 25, 1397 گفت:

    با تبریک به مردم شهرستان پاوه ، اما کی مرکز بهداشتی باینگان تجهیز میشود و مشکلات آن برطرف خواهد شد