پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 13:13

مانور امداد و نجات جاده ای در شهرستان پاوه برگزار شد/ عکس

مانور امداد و نجات جاده ای در شهرستان پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : با حضور اعضای کمپین نه به سوانح جاده ای اورامانات مانور امداد و نجات جاده ای در شهرستان پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه مانور امداد و نجات جاده ای یک روزه با همکاری جمعیت […]

به گزارش سلام پاوه : با حضور اعضای کمپین نه به سوانح جاده ای اورامانات مانور امداد و نجات جاده ای در شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه مانور امداد و نجات جاده ای یک روزه با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه،تعدادی از اعضای کمپین نه به تصادفات اورامانات)، با حضور بخشدار باینگان، فرمانده انتظامی شهرستان پاوه، شهردار بانه وره، دبیر ستاد حوادث پاوه و مسئول فوریتهای پزشکی این شهرستان در جاده پر تردد و برف گیر پاوه برگزار شد.

 

ابراهیم شهریاری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در این خصوص گفت: مانور امداد و نجات جاده‌ای به منظور آمادگی هر چه بیشتر نیروهای امدادی در جاده های برف‌گیر و کوهستانی شهرستان پاوه با موضوع ریزش تراشه بر روی خود روی سواری با حضور مسئولان ذی ربط امروز برگزار شد.

امید زیبایی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه در حاشیه برگزاری مراسم گفت: برای انجام برگزاری این مانور دو دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو نجات، حضور دو تیم امدادی، انجام عملیات رها سازی خودرو وبا انجام عملیات رها سازی مصدوم فرضی حادثه دیده با کمک اورژانس (۱۱۵ ) شهرستان پاوه مصدومان فرضی حادثه دیده انتقال داده شدند.

 غفور رستم زاده عضو هیئت مدیره کمپین نه به سوانح جاده ای اورامانات نیز گفت :با دعوت رسمی مهندس شهریاری رئیس راهدری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه و به منظور اهتمام به کاهش حوادث جاده ای اورامانات با شعار ” به جاده هایمان الفبای زندگی بیاموزیم ” در مانور آمادگی جاده ای با حضور دستگاه های متولی به همراه چند نفـر از اعضای هیئت مدیره کمپین شرکت نمودیم .

وی افزود: در این مانور که صبح امروز در محل پایین تر از دوراهی باینگان برگزار شد, دستگاه های متولی با نظم خاص و برنامه ای جامع جهت آمادگی هر چه بیشتر در بازگشایی راه ها و برای آمادگی در هنگام سوانح رانندگی به اجرای مانور پرداختند .اعضای هیئت مدیره کمپین هم با حمایت از این حرکت مثبت دستگاه ها در این مانور شرکت نمودند .

رستم زاده اضافه کرد در پایان مانور دکتر ولدبیگی عضو کمپین و فعال زیست محیطی ضمن تقدیر و عرض خسته نباشید به تمامی دستگاه های حاضر در مانور توضیحاتی در مورد نحوه برخورد با مصدومان و نیز تقویت نقاط قوت و رفع نواقص کار ارائه دادند و به عنوان شهروندان مطالبه گر پیشنهاداتی جهت کاهش سوانح جاده ای ارائه نمودند .

در ادامه اعضای هیئت مدیره کمپین نه به سوانح جاده ای اورامانات به همراه راهداران شهرستان و دبیر مدیریت بحران فرمانداری در معیت جناب آقای زیبایی مدیر  جمعیت هلال احمر شهرستان در محل کمپ هلال احمر مستقر در دو راهی پاوه باینگان حضور یافتند و از زحمات شبانه روزی این عزیزان تقدیر بعمل آوردند .

رستم زاده ابراز امیدواری کرد بتوانیم با همفکری شهروندان فهیم اورامانات و همراهی مسئولان دلسوز گامهایی هر چند اندک در جهت بهبود خدمات دستگاه های متولی و کاهش حداکثری سوانح رانندگی با مطالبه مسالمت آمیز حقوق مدنی و نیز از طریق آموزش و آگاهی بخشی به جامعه برداریم .

وی  در پایان از خدمات مجموعه دست اندر کار در کاهش سوانح جاده ای خصوصا اداره راه داری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه تقدیر و تشکر کرد .