د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 07:01

شهردار پاوه: حوزه خدمات شهری با رویكرد جدید و ارائه خدمات مناسب آن به شهروندان

شهردار پاوه: حوزه خدمات شهری با رویكرد جدید و ارائه خدمات مناسب آن به شهروندان

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه با اشاره به تدوین و تهیه برنامه های عمومی خدمات شهری از ارائه خدمات مناسب این حوزه با رویکرد جدید به شهروندان این شهر خبر داد . به گزارش سلام پاوه   ، سلام خسروی با اشاره به چشم انداز پیش بینی شده در تدوین برنامه های عمومی حوزه […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه با اشاره به تدوین و تهیه برنامه های عمومی خدمات شهری از ارائه خدمات مناسب این حوزه با رویکرد جدید به شهروندان این شهر خبر داد .

به گزارش سلام پاوه   ، سلام خسروی با اشاره به چشم انداز پیش بینی شده در تدوین برنامه های عمومی حوزه خدمات شهری گفت : در این برنامه ها عناوینی همچون پاوه با کمربندی فضای سبز ،خدمات شهري زیبایی ، شادابی فضای های متنوع عمومی ، بهبود مدیریت پسماند ، اصلاح فضای سبز شهری ، اصلاح روشنایی و نورپردازی پارک ها ، پاکیزگی و رفت و روب معابر شهری و استاندارد سازی و توسعه سرویس های بهداشتی عمومی در نظر گرفته شده است .

وی به اصلاح روشنایی و نورپردازی پارک آزادگان در بلوار جانبازان اشاره کرد و افزود : پروژه اصلاح روشنای در زمینه تعویض لامپ ، نصب پایه های چراغ پارکی و پنل های دوشاخه و حبابی های جدید اجرا شده است .

شهردار پاوه با اشاره به ساماندهی و اصلاح فضای سبز شهری خاطر نشان کرد : ساماندهی فضای سبز با کاشت گل و بذر پاشی باکس های پارک آزادگان در حال انجام و اجرا می باشد .

خسروی اهتمام اساسی حوزه خدمات شهری را تأمین رضایت مندی مردم و جلب مشارکت آگاهانه آنها ، روش های مدیریت و سیستم های آموزش به منظور ایجاد شهری مناسب با رویکرد جدید عنوان کرد و اظهار داشت : در اين مسير ما معتقديم مولفه­ كليدي كاميابي حوزه خدمات شهری در تحقق مأموريت خود توانمند سازي منابع انساني و تامين جايگاه مناسب و رفاه آنهاست.

خدمات شهري

یک پاسخ برای “شهردار پاوه: حوزه خدمات شهری با رویكرد جدید و ارائه خدمات مناسب آن به شهروندان

  • جمعی از پاوه ای های اصیل در تاریخ مرداد 14, 1393 گفت:

    کسی نیست جلوی ساخت و ساز بی رویه رو بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شهرمون به فنا رفت.تراکم میخواهید بدید ۲طبقه بیشتر ندید نه اینکه ۱۳ طبقه.واقعا برای مسولانی که فقط فکر جیب خودشان هستند متاسفیم