ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 11:36

با حضور بخشدار مرکزی پاوه مشکلات و ظرفیتهای روستای گلال بررسی شد

با حضور بخشدار مرکزی پاوه مشکلات و ظرفیتهای روستای گلال بررسی شد

به گزارش سلام پاوه : با حضور بخشدار مرکزی پاوه مشکلات و راهکارهای توسعه روستای گلال  بررسی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شامگاه پنجشنبه ۱۳ دی ماه ۹۷ در محل دهیاری روستای گلال با حضور هوشیار عبدالله زاده بخشدار بخش مرکزی پاوه ، شورا و دهیار و معتمدین و صاحبنظران روستای گلال آخرین […]

به گزارش سلام پاوه : با حضور بخشدار مرکزی پاوه مشکلات و راهکارهای توسعه روستای گلال  بررسی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شامگاه پنجشنبه ۱۳ دی ماه ۹۷ در محل دهیاری روستای گلال با حضور هوشیار عبدالله زاده بخشدار بخش مرکزی پاوه ، شورا و دهیار و معتمدین و صاحبنظران روستای گلال آخرین فعالیتهای عمرانی در این روستا و مشکلات پیش رو و ظرفیتهای روستا بررسی شد.

 

در این نشست مشکلات وظرفیتهای گردشگری این روستا و چگونگی ایجاد درآمد پایدار برای روستانشین ،مشکلات فضای سبز روستا برای ساخت مسکن ، سازماندهی آب چشمه رزله برای شرب ، ساماندهی آب چشمه خانقاه برای باغات ، مشکلات جاده هاکی روستا مشهور به راه نوریاو ، و همچنین بن بست جاده دیلى،جاده عشایرى و مشکلات اعتبارى شبکه فاضلاب و و جدول و آسفالت و … مطرح و بررسی شد.

 

علی اشرف خسروی دهیار این روستا نیز آخرین اقدامات اجرا شده در این روستا و مصوبات این نشست را تشریح کرد.

 

هوشیار عبدالله زاده بخشدار مرکزی پاوه نیز با ارائه راهکارهایی ابراز امیدواری کرد مشکلات این روستا حل شود و قول همکاری در همه زمینها برای حل مشکلات روستای گلال را داد.

در این نشست آقایان اردشیر زارعى، عزیز مصطفایى(کارشناس گردشگری)، اکبر نورى، هوشنگ بیطرف، عطاالله قادرى، دلیر فتحى، مصطفى مصطفایى، پرستو مصطفایى بیاناتى را شامل مشکلات، راهکارها و پیشنهادها مطرح کردند.