ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 07:25

جاده روستای شیخان پاوه مسدود شد

جاده روستای شیخان پاوه مسدود شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه یکی از معضلات این شهرستان در فصل زمستان را رانش کوه و مسدود شدن جاده‌ها به این دلیل عنوان کرد. رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: جاده روستای شیخان […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه یکی از معضلات این شهرستان در فصل زمستان را رانش کوه و مسدود شدن جاده‌ها به این دلیل عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: جاده روستای شیخان از توابع بخش نوسود شهرستان پاوه بدلیل رانش سنگین کوه مسدود شد.

ابراهیم شهریاری افزود: بعد اظهر امروز از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در محور پاوه به بخش مرزی نوسود جاده روستای شیخان بر اثر ریزش سنگین کوه مسدود شد.

 

وی افزود: سریعا ماموران راهدای با چند اکیپ در محل حضور پیدا کرده و با ایجاد یک راه فرعی فعلا مسیر را موقتا برای تردد مهیا کردیم.

 

وی ادامه داد: در نظر داریم با بسیج امکانات پاکسازی کامل‌تری انجام شود و مسیر به صورت کامل پاکسازی و ایمن برای عبور شود.

 

شهریاری با اشاره به اینکه اکثر محورهای شهرستان پاوه در فصل زمستان با ریزش کوه مواجه هستند، گفت: بیشتر ریزش‌ها در محورهای نودشه، نوسود،باینگان،دودان،شیخان،تته می‌باشد.