ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 08:18

مانور زلزله در مدارس منطقه نوسود برگزار شد

مانور زلزله در مدارس منطقه نوسود برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود گفت : مانور زلزله با مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه و حضور ادارات سطح بخش در دبستان حضرت زینب نوسود برگزار شد.     منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تقدیر از  همراهی امدادگران هلال احمر شهرستان پاوه و […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود گفت : مانور زلزله با مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه و حضور ادارات سطح بخش در دبستان حضرت زینب نوسود برگزار شد.

 

 

منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تقدیر از  همراهی امدادگران هلال احمر شهرستان پاوه و مشارکت ادارات سطح بخش هدف از برگزاری مانور را افزایش توانمندی و آمادگی دانش آموزان مدارس در موقع بحران و کاهش خسارات و آسیب های ناشی از وقوع زلزله بیان کرد.

 

 

وی این مانور زلزله را شبیه سازی شرایط بحرانی دانست و بر آموزش صحیح دانش آموزان و اجرای مطلوب آن در مدارس توصیه و تأکید کرد.

 

 

گفتنی است در این مانور پس از به صدا در آمدن زنگ خطر و آژیر دانش آموزان با رعایت نکات ایمنی در جای امن قرار گرفتند و سپس خروج اضطراری از کلاسهای درس را به نمایش گذاشتند که بلافاصله نیروهای امدادی وارد میدان شدند و دانش آموزان مصدوم را به صورت نمادین به فوریتهای پزشکی انتقال دادند.

یک پاسخ برای “مانور زلزله در مدارس منطقه نوسود برگزار شد

  • ناشناس در تاریخ دی 5, 1397 گفت:

    یک سوال دارم آیا شخصی که این نمایش را راه انداخته هیچ اعتقادی به این نمایش دارد آیا زلزله اجازه می دهد که این نمایش اجرا شود چرا به جای گول زدن مردم مدارس را مستحکم بر اساس یافته های علمی ضد زلزله نمی کنید چرا خسته نمی شوید آیا تاریخ اینگونه مراسم نگذشته گمان نکنم دیگر خریداری داشته باشد با تشکر