ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 02:49

نواخته شدن زنگ پژوهش در مدارس پاوه/عکس

نواخته شدن زنگ پژوهش در مدارس پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:در اولین روز گرامیداشت هفته پژوهش، همزمان با دیگر مدارس پاوه زنگ پژوهش بصورت نمادین در دبستان شهید بهرام ویسی روستای شمشیر نواخته شد.     به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش پاوه در آیین گرامیداشت هفته پژوهش، آینده روشن و شکوفایی همه جانبه جامعه را در نهادینه شدن تفکر […]

به گزارش سلام پاوه:در اولین روز گرامیداشت هفته پژوهش، همزمان با دیگر مدارس پاوه زنگ پژوهش بصورت نمادین در دبستان شهید بهرام ویسی روستای شمشیر نواخته شد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش پاوه در آیین گرامیداشت هفته پژوهش، آینده روشن و شکوفایی همه جانبه جامعه را در نهادینه شدن تفکر پژوهش محور در افراد آن جامعه عنوان کرد و آغاز هفته گرامیداشت پژوهش را به فرهنگیان اهل قلم و دانش آموزان پژوهش گر و همه پژوهشگرانی که دل در گرو توسعه جامعه دارند، تبریک و تهنیت عرض نمود.

 

مختار برزگرفرد؛ پایه های شکل گیری تفکر جستجوگر را در سال های ابتدایی تحصیل دانش آموزان دانست و نقش آموزگاران را در راهنمایی و شکل دهی ذهن های کنجکاو دانش آموزان در مسیر پژوهش و تحقیق، کلیدی خواند.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه افزود؛در هر جامعه ای تحقیق به روش علمی حکمفرما شود، تقلید رخت خواهد بست و جامعه در مسیر صعود و پیشرفت در همه ابعاد قرار خواهد گرفت.

 

سعید احمدی مدیر پژوهش سرای دانش آموزی رشد پاوه؛ هدف پژوهش را کشف حقیقت بیان کرد و در سخنانی با بیان آیاتی از قرآن کریم در مورد جستجو و تفکر در پدیده ها و نشانه های عظمت خدا در جهان هستی، به اهمیت امر پژوهش در زندگی انسان ها پرداخت.

 

وی؛ تحقیق و پژوهش را زیربنای توسعه جوامع عنوان کرد و حرکت و پویایی جامعه را در گرو رونق پژوهش در آن جامعه دانست و افزود؛ چنانچه نهادهای تعلیم و تربیت آموزش یادگیرندگان را پژوهش محور کنند نتیجه آن خلاقیت، فناوری و کارآفرینی است و فرجام کارآفرینی برآمده از آن تولید ثروت و سرمایه است و این مسیر است که ضامن تداوم و توسعه همه جانبه جامعه می گردد.

 

در ادامه قطب الدین امیری از پیشکسوتان تعلیم و تربیت، با قدردانی از حمایت و توجه مدیریت آموزش و پرورش پاوه به گسترش پژوهش و تحقیق در بین دانش آموزان و فرهنگیان، پژوهش را کلید دستیابی به علم و معرفت عنوان کرد و افزود؛ کسب علم و دانش زمینه آگاهی به نادانسته ها را در انسان فراهم می آورد، که این سطح از آگاهی در انسان، تلاش برای فراگیری هر چه بیشتر را افزون می کند و پژوهش در راستای به ثمر رسیدن این تلاش ها نقش اساسی ایفا می کند.

 

گفتنی است؛ آیین گرامیداشت هفته پژوهش، با حضور مدیر و کارشناسان گروه های آموزشی، حراست و بازرسی مدیریت آموزش و پرورش پاوه، مدیر پژوهش سرای دانش آموزی رشد و پیشکسوتان تعلیم و تربیت با نواخته شدن زنگ پژوهش به صورت نمادین، توسط قطب الدین امیری به نمایندگی از پیشکسوتان فرهنگی شهرستان و اجرای زیبای سید رحمان محمودی از فرهنگیان اهل قلم، در دبستان شهید بهرام ویسی روستای شمشیر، برگزار شد.

 

یک پاسخ برای “نواخته شدن زنگ پژوهش در مدارس پاوه/عکس

  • ناشناس در تاریخ آذر 25, 1397 گفت:

    نمی دانم چرا یک بار هم زنگ کار و اشتغال را هم نمی زنند این همه زنگ چه فایده دارد فقط یک خبر بی نتیجه