ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 09:40

در آئینی از قهرمان مسابقات کونگ فوی المپیاد استعداد های برتر کشور در پاوه تجلیل شد

در آئینی از قهرمان مسابقات کونگ فوی المپیاد استعداد های برتر کشور در پاوه تجلیل شد

به گزارش سلام پاوه : در آئینی با مشارکت عمومی مردم و مسئولان از پارسا صمدی قهرمان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور و مربی وی سوران قمری در سالن شهید عبدالله زاده پاوه تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به همت هیئت کونگ فوی شهرستان پاوه آئینی با حضور ورزشکاران و علاقمندان به […]

به گزارش سلام پاوه : در آئینی با مشارکت عمومی مردم و مسئولان از پارسا صمدی قهرمان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور و مربی وی سوران قمری در سالن شهید عبدالله زاده پاوه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به همت هیئت کونگ فوی شهرستان پاوه آئینی با حضور ورزشکاران و علاقمندان به ورزش و اقشار مختلف مردم و مسئولان به مناسبت تجلیل از از یک ورزشکار افتخار آفرین و مربی وی شب گذشته برگزار شد.

در این مراسم رئیس هیئت کونگ فوی در ابتدا به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک این موفقیت از تمامی کسانی که در این مراسم مشارکت کردند تقدیر کرد.

هوشیار عبدالله زاده ضمن تمجید از پارسا صمدی کونگ فو کار شایسته شهرستان به نقش مربیان وی و مربیان این رشته و حامیان ورزشی شهرستان در کسب و تداوم موفقیت ها اشاره داشت .

وی در پایان از تمامی خیرین و نیکوکارانی که برای حمایت از ورزش و این ورزشکاران کمک کردند تقدیر کرد.

گفتنی است  یک تخته تشک تاتامی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و پیگیری اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه خصوصا” آقای سعدی توفیقی به هیئت کونگ فوی پاوه اهدا شد.

در پایان این مراسم هدایایی از سوی اقشار مختلف به سوران قمری مربی و پارسا صمدی قهرمان مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشور اهدا شد.