د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 11:27

تمام راه های ارتباطی شهرستان پاوه باز است/ افزایش ۲۲۰ درصدی بارشها در پاوه

تمام راه های ارتباطی شهرستان پاوه باز است/ افزایش ۲۲۰ درصدی بارشها در پاوه

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت؛ بجز گردنه ته ته در محور پاوه به مریوان تمامی راههای ارتباطی شهرستان پس از بارشهای امروز باز است . ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛ پس از بارشهای امروز که در محور پاوه به […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت؛ بجز گردنه ته ته در محور پاوه به مریوان تمامی راههای ارتباطی شهرستان پس از بارشهای امروز باز است .برف روبی در پاوه

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛ پس از بارشهای امروز که در محور پاوه به روانسر و محور ملندو نودشه به دهستان شرام بصورت برف بود ماموران راهداری با چند تیم عملیاتی نسبت به برف روبی در این مسیرها اقدام و شرایط را برای عبور و مرور خودروها مهیا کردند.

وی افزود؛ در محور نودشه (ملندو) به دهستان شرام نیز که بارش برف سنگین را شاهد بودیم این مسیر نیز برف روبی شد و ارتباط با چهار روستای کیمنه، بیدرواس ، هانه گرمله و دزاور برقرار است.

 

شهریاری با اشاره به میزان بارشها در شهرستان پاوه تا به امروز گفت ؛ میزان بارش از ۷ صبح تاکنون ۴۴ میلیمتر بوده است و آمار تجمعی شهرستان تا کنون ۳۶۸میلیمتر که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۲۰ درصد افزایش یافته است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه در پایان گفت ؛همه مسیرها شهرستان باز است و در حال حاضر تردد در محور پاوه به روانسر بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است ولی توصیه می شود رانندگان گرامی به جهت احتیاط زنجیر به همراه داشته باشند . و از تردد های غیر ضروری بپرهیزند.

 

برف روبی در پاوه