د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 11:53

جلسه هم اندیشی شهردار پاوه با شهرداران سابق و مهندسین جوان برگزار خواهد شد

جلسه هم اندیشی شهردار پاوه با شهرداران سابق و مهندسین جوان برگزار خواهد شد

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از تشکیل جلسه و نشست هم اندیشی با شهرداران ادوار گذشته پاوه و همچنین مهندسین جوان این شهر خبر داد . به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه ، سلام خسروی به گوهر گران بهای تجربه به عنوان بزرگترین دارایی فکری بشر اشاره […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از تشکیل جلسه و نشست هم اندیشی با شهرداران ادوار گذشته پاوه و همچنین مهندسین جوان این شهر خبر داد .

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه ، سلام خسروی به گوهر گران بهای تجربه به عنوان بزرگترین دارایی فکری بشر اشاره کرد و گفت : گذر تاریخ ، انسان سلام خسرویامروزی را چنان توانمند ساخته که دامنه انتظاراتش فراتر از زمین به دنبال شناخت ابعاد پیچیده معمای هستی گسترش یافته است .

وی استفاده از تجارب دیگران را در پویایی مدیریت شهری و اصلاح و بهبود امور موثر دانست و افزود : این جلسه هم اندیشی با شهرداران ادوار پاوه که هر کدام گنجینه ای ارزشمند از تجارب موثر در ساختن شهر می باشند برای پیدا كردن حلقه های مفقوده ، شناسایی معظلات ، موانع پنهان ، پتانسیل ها و نقاط ضعف شهرداری است .

شهردار پاوه ایجاد اتاق فکر در شهرداری را برای استفاده از تجارب دیگران مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت : اعتماد سازی ، مشارکت شهروندان و مشارکت پذیری شهرداری مهمترین راهکار توسعه شهری است .

خسروی در ادامه مهندسین جوان را سرمایه های ارزشمند انسانی در راستای توسعه ، عمران و آبادانی شهر دانست و گفت : استفاده از توان ، تخصص و نظریات کارشناسانه این مهندسین جوان در توسعه شهری و برون رفت از وضعیت موجود شهر پاوه موثر واقع می شود .

وی تعامل بیشتر شهرداری با این مهندسین در رفع موانع و بهبود مدیریت شهری را مهم دانست و افزود : نظریات فنی این مهندسین در مدیریت شهری و حوزه های مختلف نظارت ، کنترل و … می تواند بخش عمده ای از مطالبات شهری را مرتفع سازد .

سلام خسروی هدف از تشکیل این نشست را مشورت و تعامل در راستای توسعه شهری ، شناسایی موانع و مشکلات شهرسازی ، تشکیل اتاق فکر در راستای توسعه شهری و برون رفت از وضعیت موجود عنوان کرد .

شهردار پاوه با اشاره به اینکه زمان تشکیل این نشست هم اندیشی متعاقباً اعلام می گردد خاطر نشان کرد : مهندسین و کارشناسان شهرسازی می توانند نظرات فنی و کارشناسانه خود رابه صورت مکتوب و یا به صورت فایل PDF از طریق پست الکترونیکی به آدرس info@pavehcity.ir یا shahrdaripaveh@yahoo.com به دبیرخانه این نشست واقع در روابط عمومی شهرداری پاوه ارسال نمایند .

خسروی در پایان تصریح کرد : مهندسین و کارشناسان شهرسازی که قصد شرکت در این جلسه هم اندیشی را دارند می توانند با مراجعه به واحد روابط عمومی شهرداری نسبت به ثبت نام اقدام لازم را به عمل آورند .

4 پاسخ برای “جلسه هم اندیشی شهردار پاوه با شهرداران سابق و مهندسین جوان برگزار خواهد شد

  • رفیق شهردار در تاریخ مرداد 15, 1393 گفت:

    شما که در فکر شناخت مشکلات شهر هستید بهتر است بعد از مدتها سری هم به کتابخانه ها ی عمومی بزنید و از مشکلات و درد های آنها هم جویا شوید بهتر نیست دستی به سر و گوش کتابخانه ها بکشید نصب جدول و سایر کارهای عمرانی بد نیست ولی اگر یک کم هزینه برای کتابخانه از طرف شورا و شهرداری انجام بشه خدمت بزرگی به مردم این شهر کرده اید .

  • شهرام در تاریخ مرداد 11, 1393 گفت:

    این اقدام جالب هست ولی این رو در نظر داشته باشید که بهتر و معقولتر اینه که شهرداری برای متخصصین دعوت نامه بفرسته و این امری کاملا معمول هست. در ضمن حرف شهروند هم منطقی هست. باید حق الزحمه افراد داده بشه

  • ناشناس در تاریخ مرداد 11, 1393 گفت:

    از شهردار محترم خواهشمندیم با شهرداران سابق جلسه مشورتی برگزار ننمایند چون نه درگذشته بلکه درحا ل وآینده چیزی برای گفتن نداشته وندارند

  • شهروند در تاریخ مرداد 11, 1393 گفت:

    من در مطلب قبلی آقای شهردار در همین سایت 1 نظر گذاشتم با یک فایل pdf در باره نحوه جدول گذاری در کلان شهر تهران که گویا دیده شده اما در بالای این فایل گفته بودم که بدون صرف هزینه و گذاشتن مشوق نباید از مهندسین خلاق و تحصیلکرده ها انتظار همکاری داشت نحوه ایجاد مشوق هم با توجه به امکانات شهرداری کار دشواری نیست
    مثلا برای مهندسی که طرح جالبی میدهد معافیت عوارض یا معافیت صدور جواز در نظر بگیرید هم هزینه پرداخت نکرده اید هم یک ایده خوب دستتان افتاده یا امتیاز مثلا 5سال بیمه رایگان عمر به او بدهید که هزینه هر 5 سال ممکنه فقط پول حقوق سه ماه یک کارگر ساده شهرداری باشد (بیمه عمر ماهانه200هزار تومان است)دوستان از افکارتان بهینه استفاده کنید
    من در خدمت شهرداری و شهرم هستم ولی نیاز های من هم باید دیده شود رایگان کار کردن وایده پردازی غیر ممکن است