پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 07:07

گزارش تصویری سلام پاوه از جشن بزرگ میلاد پیامبر اسلام در روستای نسمه

گزارش تصویری سلام پاوه از جشن بزرگ میلاد پیامبر اسلام در روستای نسمه

به گزارش سلام پاوه : به همت مردم متدین روستای نسمه شهرستان پاوه و با حضور مسئولان و اقشار مختلف جشن بزرگ میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) در مسجد جامع این روستا برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : همزمان با ماه مولود مردمان اهل سنت شهرستان پاوه از اولین روز از […]

به گزارش سلام پاوه : به همت مردم متدین روستای نسمه شهرستان پاوه و با حضور مسئولان و اقشار مختلف جشن بزرگ میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : همزمان با ماه مولود مردمان اهل سنت شهرستان پاوه از اولین روز از این ماه تا پایان آن با برپایی جشنها و پخش شیرینی و مدح پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) در نقاط مختلف شهرستان این ایام را گرامی می دارند. در همین راستا جشن بزرگ و باشکوهی با حضور گسترده مردم متدین شهرستان پاوه و همراهی مسئولان صبح امروز در مسجد جامع روستای نسمه برگزار شد.

 

در این مراسم که با همدلی و همراهی منحصر به فرد مردم این روستا برپا شد عاشقان پیامبر اکرم گرد هم جمع شدند و محبتشان را بار دیگر به پیامبر مهربانی و رحمت نشان دادند.

سخنرانی ، دف نوازی ، پخش شیرینی ، شعر خوانی در وصف پیامبر اکرم ، نماز جماعت و صرف نهار از جمله برنامه های این جشن میلاد بود.

 

عکس : طیفور حاتمی ، هیوا احمدی

جشن میلاد نسمه جشن میلاد نسمه

یک پاسخ برای “گزارش تصویری سلام پاوه از جشن بزرگ میلاد پیامبر اسلام در روستای نسمه

  • بهروزبابایی در تاریخ آذر 9, 1397 گفت:

    باسلام. ملت آگاه وفهیم اورامانات اگر رسانه ها وسلام پاوه ها نبودن این اخبار ریزودرشت حتی ازمینی روستایی مثل نسمه راچگونه دراون سردنیا میشد مخابره ونگاه کرد تمام آدمهای شرکت کننده ازمسئول ومقام دار تابقال وچقال همگی توسط دستان این هنرمندان به تصویرکشیده شدند اماآنقدرمظلوم وبی توقعندکه انگارخودشان نیستندوباهیچ مسئولی حتی یک عکس یادگاری ندارن.سلام پاوه صادق ترین رسانه درمیان رسانه های کل کشوره ودرحداستان بایدازاین عزیزان قدردانی نمود.دست مریزاد.