پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 01:54

نارضایتی شهروندان از طرح میدان آزمایشی شهرداری در سه راهی ارشاد/ترافیک گسترده امروز پاوه داد همه را درآورد/ عکس

نارضایتی شهروندان از طرح میدان آزمایشی شهرداری در سه راهی ارشاد/ترافیک گسترده امروز پاوه داد همه را درآورد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : مدتها است مردم این دیار عادت کرده اند به کارهای غیر اصولی و آزمون و خطا توسط مدیران و این بار نیز شهرداری پاوه با جانمایی میدانی آزمایشی در سه راهی ارشاد اسلامی پاوه آزمون و خطای دیگری به قیمت نارضایتی شهروندان پاوه را رقم زد.   به گزارش خبرنگار […]

به گزارش سلام پاوه : مدتها است مردم این دیار عادت کرده اند به کارهای غیر اصولی و آزمون و خطا توسط مدیران و این بار نیز شهرداری پاوه با جانمایی میدانی آزمایشی در سه راهی ارشاد اسلامی پاوه آزمون و خطای دیگری به قیمت نارضایتی شهروندان پاوه را رقم زد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نبود تخصص و توانایی لازم در مدیریت شهری پاوه باعث شده است که هر روز بر مشکلات ترافیکی شهر پاوه افزوده شود و هیچ اقدام مثمر ثمری در این راستا انجام نشود.

 

مشکلات ترافیک پاوه و یا به قول فرماندار پاوه موضوع انسداد خیابانهای این شهر اتفاقی است که تا به امروز چاره ای کارشناسانه و اصولی برای آن در نظر گرفته نشده است.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه که انگیزه بالایی برای کمک به حل ترافیک دارد معتقد است برای حل ترافیک پاوه باید همه کمک کنند.

 

سرگرد عبدی که شاید از محدود مسئولانی است که حقیقتا در عمل برای رفع این مشکل پیش قدم شده است و هرچند با این طرح ترافیکی که در شورای ترافیک مصوب شد و شهروندان بسیاری از آن ابراز نارضایتی کردند کارش را شروع کرده است اما باید از این منظر قدردان وی بود که حداقل عملا و برخلاف سایر مسئولان مربوطه فکر چاره برای حل مشکل ترافیک بوده است . و شعار نداده است. در حقیقت شورا و شهرداری باید پاسخگوی وضعیت ترافیک پاوه باشند که عملا هنوز نتوانسته اند راهکاری درست ارائه دهند و این طرح ترافیک با این شیوه روز به روز بر تعداد منتقدانش افزوده و تمامی فشارهای وارده بر سربازی است که در سه راهی بیمارستان باید مانع عبور خودرو ها در ساعات طرح ناکارآمد ترافیک شود .ترافیک پاوه

 

شهرداری پاوه که هر از چند گاهی اقداماتی را جهت حل مشکل ترافیک انجام می دهد که این امور تا به امروز نسخه شفا بخش ترافیک سنگین پاوه در ساعات مختلف روز نبوده است . در تازه ترین اقدام شهرداری طراحی یک میدان آزمایشی را در سه راهی ارشاد اسلامی انجام داده است. که با واکنش و نارضایتی شهروندان بسیاری روبر شده است.

 

 

شهروندی در تماس با سلام پاوه گفت : این میدان خود عامل بزرگی برای افزایش بار ترافیکی شده است و اصلا نمیدانم بر چه اساسی یک میدان را تو این خیابانهای باریک درست کردند.

 

راننده یک کامیون گفت : متاسفانه اصلا تو این میدان نمیشود دور زد یا چرخید و اصلا عجیبه چنین چیزی که اگر امروز می دیدید چقدر ترافیک درست کرده است.

 

رسولی ادامه داد و گفت : امیدوارم اعضای شورا و شهردار محترم چاره ای برای این کار بیندیشند چون اصلا نمی شود خودروی سنگین را تو این مسیر چرخاند.

 

شهروند دیگری گفت : کسی تو این شهر به حرف مردم توجه ندارد و هزار بار گفتیم که طرح ترافیک با این شیوه بدرد نمی خورد کسی گوش نمیدهد حالا هم میگویم این میدان یک طرح غلط است و اگر نگاه کنید این پلاستیکها دور میدان هر روز توسط خودروها شکسته می شود.

 

این شهروند افزود: اون سراشیبی طرف خیابان آرمگاه فردا پس فردا با اولین برف یخ میزند و اونوق با این میدان آزمایشی باید منتظر همه اتفافی بود.

 

یک راننده تاکسی هم گفت : ضمن تشکر از دغدغه شهردار باید خدمت ایشان بگویم این میدان با این شیوه خود باعث ایجاد ترافیک گسترده شده است این میدان مشکل را حل نمی کند. لطفا فکر دیگری بکنید.

 

یک شهروند دیگری در پیام تلگرامی گفت : بخدا برای امروز برای عبور از هر مسیر شهر پاوه نزدیک به یک ساعت در ترافیک بوده ام . و از هر مسیری هم عبور میکردم ترافیک بیشتر از مسیر قبلی بود.

 

یک فرهنگی هم به سلام پاوه گفت امروز از خودرو شخصی استفاده نکردم و از تاکسی استفاده کردم که باور بفرمایید در سه راهی ارشاد یک ساعت تو ترافیک بودم و در میدان شهدا تا میدان مولوی ۷۰ دقیقه طول کشید تا برسم .

 

نبود کمربندی و عبور و مرور گسترده خودروهای سنگین ، عدم رعایت فرهنگ شهروندی و استفاده بی رویه از خودروهای شخصی ، عدم سرویس دهی مناسب واحد تاکسی رانی به نقاط مختلف شهر پاوه ، عدم بازگشایی معابر جدید بعد از چندین ماه گذشت ازطرح ترافیک پاوه و اجرایی شدن مصوبات آن ، نبود تیم مشاوره ای قوی و تیم تحقیقاتی و عدم تخصص شهردار پاوه برای اجرای تصمیمات درست ترافیکی و اصلاح های هندسی چهار راه ها و میدان های شهر، ساخت و سازهای بدون پارکینگ و ارجاع به کمسیون ماده صد و ضعف شدید پلیس ساختمان شهرداری پاوه در این زمینه ، نبود پارکینگ های مناسب عمومی ، کمبود نیروی پلیس راهور در سطح شهر پاوه و … همه و همه دست به هم داده اند که پاوه همچنان با مشکلی به نام ترافیک روبرو باشد .

 

 

بی شک نارضایتی عمومی شهروندان از وضعیت ترافیک پاوه روز به روز گسترده تر شده و این امر نیازمند تدبیر مدیران شهری و شورای ترافیک است . و شهروندان نیز با استفاده درست از خودروی شخصی به حل این مشکل کمک کنند.

 

 

تصاویر ارسالی کاربران از وضعیت ترافیک امروز پاوه 

ترافیک پاوه

 

 

 

16 پاسخ برای “نارضایتی شهروندان از طرح میدان آزمایشی شهرداری در سه راهی ارشاد/ترافیک گسترده امروز پاوه داد همه را درآورد/ عکس

  • بهروزبابایی در تاریخ آذر 6, 1397 گفت:

    باسلام وقتی درخواستهای آقای ایده پوربعنوان فرماندار شهرستان فهیمی چون پاوه به یکی ازمعاونین استانداری استان میبینیم ازخودمان خجالت میکشیم یعنی عقل کسی درشهربه این موضوع نرسیدتاآقای فرمانداردرخواست کتبی به مرکز استان اونم به یکی ازمعاونین استانداری ارسال نمایدیعنی شورای شهراگه خواسته دبه آبی تکان بده به معاونت ….استانداری اطلاع رسانی گردیده تازه این نتیجه مشاوره بامرکز استان اگر کارتنهای فرمانداری وشهرداری می بوداحتمالا تاحالاکشته داده بود.

  • همشهری در تاریخ آذر 4, 1397 گفت:

    با سلام
    و عرص ادب
    دوست عزیز بنده نه از تریبون کسی ونه از شخصی دفاع کرده ام ، به عنوان یک شهروند اعتقاد دارم نقدها همیشه باید کارشناسی شده و توسط صاحب نظران در راستای تغیرات مثبت باشد نیک میدانیم که هرطرحی اول مطالعه و بعداز آزمایش به اجرا درمی اید .
    مشخص است که مشکلات و کاستی های موجود در شهر تا رسیدن به ایدال های مد نظر ما مربوط به دوران کاری هیچ یک از شورا و شهردارها نمیباشد، وتا رسیدن به حد مطلوب فاصله زیاد داریم ، تغییرات را به فال نیک بگیریم و نقدهایمان سازنده و در راستای ترقی و پیشرفت،
    شهر خوب را مردمان خوب و اهل عمل میسازند

  • شهرام در تاریخ آذر 4, 1397 گفت:

    چرا مردم خودشو خسته میکنه هرچی میگیم الکیه مسولین فقط حرف خودشونه عارشون میاد بگن این کارمون اشتباس به خدا شماهام مثل ما ادم هستین ادمم جایزالخطاس ى میدان درست کردن مثلا راهنمایی و رانندگی چرا اجازه میده این همه ماشین سه راه ارشاد پارک کنن روبروی راهنمایی و رانندگی کلی ماشین پارک میکنه ورودی و خروجی خیابان ارشاد که باعث ترافیک شده اقای دادستان گفتن که کارمندای ادارات باید ماشینشونو بزارن پارکینگ اداره کو من ساکن خیابان ارشاد که این همه اداره جلو چشممه یکیشون ماشینشو نمیزاره تو پارکینگ اداره پست ثبت احوال گاز اب و فاظلاب شورا و ارباب شهرداری ماشین کارمندای این ادارات نصفش خیابان امام محمد غزالیس نصفش خیابان ارشاداسلامی. دیگه بقیه شهر هم همینطور

  • فرهنگی در تاریخ آذر 4, 1397 گفت:

    به نام خدا و با سلام خدمت انسان های آگاه و فهمیده . کامنت های گذاشته شده یکی به میخ و یکی به تخته می باشد . خیلی از عزیزان شاید مطلب را نخوانده و نظر می دهند و مهم نیست موضوع چیست و آیا در این زمینه توان و مهارت اظهار نظر را دارند یا خیر . فقط قصد حمله و تخریب را دارند اما مطلبی که لازم است همگان به یاد داشته باشیم این است که توهین و افترا کار عامیانه بوده و بهتر است نظرات شخصی خود را در زمینه مطلب ارائه شده به صورت مستند ارائه نمائیم . به نظر بنده ساخت این میدان در سطح کوچکتر و رعایت فاصله برای مسیر های اصلی را مناسب می دانم زیرا جلوگیری از تصادفات مهمتر از ترافیک می باشد در صورتیکه قبل از این میدان ترافیک همجنان بوده و روزهایی که در مسجد شهدا مراسم فاتحه هست مزید بر علت خواهد شد لذا وجود این میدان باعث می شود مسیر حرکت برای اتومبیل ها مشخص شود و مقداری قانون مند تر شد

  • ناشناس در تاریخ آذر 4, 1397 گفت:

    باتشکر فراوان ازمدیرت سایت سلام پاوه.
    حداقل ازاینجا میتونیم انتقاد کنیم از بی مسئولیتی بی توجه هی مسئولان شهرستان عقب افتاده مون از هرلحاظ بگیریم گرونی که فقط توشهرستان ما بی داد میکنه متاسفانه مسئولین ککشونم نمی گزه اصلا براشون مهم نیست،ترافیک که بماند روز بدون خودرو ماشین شهردارخودش توشهر میچرخید شوراهامون که تا رای میارن فقط وفقط دروغ وکلک تحویل مردم میدن به فکر ……..خودشون هستن دیگه ازخدا نمیترسن بگن حداقل یکم به فکر شهرمون باشیم چقدر عقب افتادیم از همه جاواقعا متاسفم براتون خیلی زیاد این همه بوجه میاد …………..نبود پیاده رو درست حسابی درجاده کمربندی سراب هولی دوطرف ماشین پارک میشن باید وسط خیابان راه بریم چون مد جدیداینجا پاوه هس همه چی درهمه ،آلودگی صوتی که بماند تو ترافیک قشنگ شهرمون باید ماشین آتش نشانی فوریتای پزشکی فقط آژیر بکشه دولاین خیابان ماشین پارک شدن این ور واون ور خیابان دو لاین دیگم پرماشین درحال حرکت مثلا آمبولانس از کجا بخواد رد بشه؟همه ش آلودگی صوتی،آلودگی دیداری که حرفشو نزنیم خیلی معقول تره،پارک شهید کاظمی باید الان بهترین شهربازی بود واسه شهرستانی به این بزرگی ولی متاسفاشده حسرت واسه همه بچه ها دیگه شورا وشهردارپاوه مثلا چ نقشی دارن خدایی یکم بشینن فکر کنن بد نیست ازاین خواب بیدارشن

  • شهروند آگاه در تاریخ آذر 4, 1397 گفت:

    دوست عزیز کدام تخریب چرا نمی گذاری مردم دیدگاه های خودشون رو بگن مگه این طرح آزمایشی نیست باید نقد و بررسی بشه پس چرا برآشفته شدید ظاهرا تو این شهر اقای شهردار مقدس تشریف دارن و عده ای هم با تریبون و زور نمیخوان کسی ازش نقد کنه دوست همشهری کسی مخالف تغییر ساختار هندسی درست نیست اما همه میدانیم شهردار پاوه تو‌این زمینه ها اصلا سررشته ای نداره بخدا مردم گرفتار شدن تو این مسیر

  • ۹۱ در تاریخ آذر 4, 1397 گفت:

    درود بر شما کاربر همشهری
    قضاوت های سطحی و دور از انصاف، کم تحملی و همیشه آماده انتقاد.
    شهر خوب را مردمان خوب خواهند ساخت

  • ناشناس در تاریخ آذر 4, 1397 گفت:

    اکثر مشکلاتی که اینک در پاوه مردم گریبانگیر آن هستند تقصیر خاتمی است و آن هم درست کردن شورا برای شهر ها است که در هر شهر حداقل پنج کدخدا تعبیه نمود که مردم را نه یکی بلکه گرفتار پنج تن کند که هیچکدام جز زیان برای شهر ها علل خصوص پاوه فایده ای نداشته اند

  • همشهری در تاریخ آذر 4, 1397 گفت:

    سلام وعرضرادب
    واقعا باید تاسف خوردبه حال جامعه ای که قضاوتها اینقدر سطحی و به دور از انصاف است و نگاهها مدام منفی و در پی تخریب دیگران ،با کوچکترین تغییر در هر زمینه ای همه اظهار نظرهای واهی نمونه اش همین میدان ازمایشی چه بسا همه ما تغییر هندسی و تغییر در این مسیر رابه شدت احساس کرده ایم ، کمی بدیده انصاف نگاه کنیم شاید بیشتر ترافیک مسیر میدان شهدا به میدان مولوی به دلیل ازدحام مراسم های فاتحه خوانی مسجد شهدا است که به واقع بار ترافیکی این مسیر را مضاعف میکند ،واقعا با وجود مساجد زیاد در سطح شهرو‌حتی امکان ساخت جایگاه مخصوص مراسمات ختم در نقاط دیگر شهر کم هزینه ترین تغییری است که میتواند در جهت رفاه و ارامش بیشتر شهروندان باشد

  • شهروند در تاریخ آذر 3, 1397 گفت:

    با احترامی که برای فرماندار قایلم اما عامل اصلی طرح ترافیک کلی پاوه است که با اصرار شخص آقای فرماندار ادامه داره و این طرح غلط رو جناب فرماندار نمیزارن که برداشته بشه ترافیک با این طرحها بشدت تشدید شده متاسفانه و هیچکس نظر یک کارشناس بومی تاکیید میکنم بومی رو نمیپرسه خیلی عجیبه

  • سیمله در تاریخ آذر 3, 1397 گفت:

    با سلام
    بنظرم نباید همه تقصیرات بر گردن شهردار انداخت،چرا که آقای فرماندار هم باید جوابگو باشند چرا طرحی که ماه قبل درباره ماشین آلات سنگین را دادن اجرا نکرده و به فراموشی سپردند!!!!
    و باید همه اعضای شورای ترافیک جوابگو باشند….

  • کارمند بازنشسته در تاریخ آذر 3, 1397 گفت:

    راستی مدتی است پارک بان پارک فرهنگیان رابرداشت وکسی نیست این پارک راتمیزکند سطل هارک شداندجای آتش درست کردن افرادبی سرپاکه تاپاسی ازشب وبعضا تااذان صبح درپارک هستند وآرمش رابرای مردم گرفته اند چرا شوراو شهرداری بی توجه هستند میدان دف چه به حال مامردم داردکارخانه افتتاح شدآقایان شورا وشهردارچرا به فکرنرافیک شهرنیستی چرابه فکرسطل های سوراخ شد وشکسته شهرنیستی چرابه فکر سگ های ولگردسطح شهرنیستی چرابه فکرپارک ماشین های سنگین که صبح زودآنهارروشن می کنند وآلودگی صوتی وآرمش ماصبح زودبه هم می زنند نیست آقایان شورا وشهردار

  • امید در تاریخ آذر 3, 1397 گفت:

    آقای معلم اگر تو درست تدریس میکردی وراه رو از چاه نشون دانش آموزان میدادی وبه فکر کلاس خصوصی هات نبودی ونوع ماشینت حالا همه چیز درست بود حتی بیشتر از یک کار خانه ومیدان افتتاح میشد که متا سفانه شما درست تدریس نکردین که این شد عاقبت پاوه

  • امینی در تاریخ آذر 3, 1397 گفت:

    با سلام
    فقط تاسف خورد بحال شهری که دست اندرکاران برای حل معضلهاش یک معضل جایگزین میگنن بدتر از قبل

    قببلا مشهور بودیم به شهر دست انداز الانم با ۴ تا خیابان در پیت هرجا سه راهی میبینن یدونه میدان براش میسازن بارها مشکلات شهر رو مردم میگن ولی متاسفانه خیلی از دوستان و ارباب های شهر فکرشون جایی دیگه س که هیچ مشکلات رو حل نمیکنه که بیشترم می‌کنه والا شهر بحال خودش رها میشد از اینی که الان هست بدتر نمیشد

  • نمازگزار در تاریخ آذر 3, 1397 گفت:

    درود بر ماموستا قادری که تو نماز جمعه خوب از این شهردار که تخصص نداره انتقاد کرد . اخه بگو ‌کارخانه ذوب آهن زدی اقای میری سه ساعت مردم رو تو‌ترافیک گرفتار کردی بجای این کارا بیا ترافیک رو حل کن و عوارض رو ‌کم کن خون مردم رو کردی تو شیشه

  • معلم در تاریخ آذر 3, 1397 گفت:

    نگران نباشید دیروز کارخانه ذوب اهن افتتاح شد با دف و دهول لابد فردا میدان نقش جهان در انجا افتتاح میشه با حصور ریس جمهور