پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 19:27

سومین بازارچه خیریه در شهرستان پاوه برپا شد/گزارش تصویری

سومین بازارچه خیریه در شهرستان پاوه برپا شد/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : به همت انجمن قاصدان مهربانی (فریا) صبح امروز سومین بازارچه خیریه با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند حمایت با حضور مردم و مسئولان افتتاح شد. مدیرعامل انجمن قاصدان مهربانی (فریا) در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : این بازارچه که سومین بازارچه خیریه انجمن فریا می باشد در […]

به گزارش سلام پاوه : به همت انجمن قاصدان مهربانی (فریا) صبح امروز سومین بازارچه خیریه با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند حمایت با حضور مردم و مسئولان افتتاح شد.

مدیرعامل انجمن قاصدان مهربانی (فریا) در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : این بازارچه که سومین بازارچه خیریه انجمن فریا می باشد در روزهای ۱ و دوم اذر ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب در سالن امام خمینی (ره)پاوه به نفع دانش اموزان نیازمند حمایت و باهمکاری اداره اموزش و پرورش شهرستان پاوه برپا شده است.سومین بازار خیریه

بهزاد حبیبی افزود : این بازارچه شامل ۳۰ غرفه می باشد که شامل غرفه هایی همچون کتاب ، بازیهای فکری ، سلامت ، اورژانس اجتماعی ، مشاوره آموزش و پرورش و مهدها ، نیز انواع غذاها و شیرینی و دسر و نیز غذاهای محلی میباشد .

 

وی با تشریح اهداف راه اندازی این بازارچه خیریه گفت : یکی از اهداف برگزاری این بازارچه کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار و معرفی حرف و مشاغل خانگی به بازار کار‌می باشد که خوشبختانه این کار در سالهای گذشته بسیار‌مفید بوده به طوری که با معرفی این افراد با بازار کار رونقی در کسب و کارشان ایجاد شده است .

 

حبیبی افزود : یکی دیگر از اهداف برگزاری بازارچه خیریه انجمن فریا ایجاد فضای شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان و نیز آموزش فعالیت های زیست محیطی و خیرخواهانه و تقویت حس نوع دوستی می باشد که این کار با حضور سمن ها در حوزه های مختلف از جمله محیط زیست ، خیریه و کارافرینی نمود یافته است .

 

مدیرعامل انجمن قاصدان مهربانی پاوه با اشاره به مشارکت سه سمن التیام ، ژیانه وه و ژیوای در حوزه های خیریه ، مبارزه با اعتیاد و محیط زیست گفت : تنوع برنانه های هنری و فرهنگی در‌ دو روز و در‌کنار ان جمع اوری عواید بازارچه جهت گروه هدف بازارچه و همچنین فرهنگ سازی در قالب کمپین نه به شکار و نیز کمپین نه سیگار و اعتیاد از جمله اهداف این بازارچه می باشد.

 

گفتنی است در پاییز ۱۳۹۵ جمعی از جوانان و فعالین فرهنگی شهرستان پاوه با برگزاری اولین بازارچه خیریه ضمن حمایت از گروه هدف مد نظرشان در فضایی شاد و مفرح به توسعه کار آفرینی و اشتغال شهرشان کمک کردند. این گروه که در اولین تجربه خود بازارچه‌ای در ۱۶ غرفه به «نفع معلولین» نیازمند شهرستان برپا کردند که با استقبال مردم مواجه شد. همچنین با ثبت انجمن قاصدان مهربانی (فریا) دومین بازارچه خیریه با هدف کمک به کودکان نیازمند درمان در روزهای اول و دوم شهریور ماه ۱۳۹۶ برپا شد.

 

 

سومین بازار خیریه سومین بازارچه خیریه پاوه