د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 03:23

حدود ۲ میلیارد تومان هزینه آسفالت خیابان های باینگان شد

حدود ۲ میلیارد تومان هزینه آسفالت خیابان های باینگان شد

به گزارش سلام پاوه: نایب رئیس شورای اسلامی شهر باینگان با اشاره به آسفالت بخش زیادی از خیابان های این شهر توسط شهرداری، گفت: در مجموع یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صرف آسفالت این خیابان ها شد.   به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:فریدون خسروی افزود:خیابان های این شهر با بیش از […]

به گزارش سلام پاوه: نایب رئیس شورای اسلامی شهر باینگان با اشاره به آسفالت بخش زیادی از خیابان های این شهر توسط شهرداری، گفت: در مجموع یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صرف آسفالت این خیابان ها شد.

 

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:فریدون خسروی افزود:خیابان های این شهر با بیش از پنج هزار تن آسفالت به مساحت ۴۵ هزار متر مربع آسفالت شد.

 

به گفته وی،آسفالت خیابان ها از محل اعتبارات مدیریت بحران تبصره (ه) بند یک قانون بودجه سال ۹۶ و ۹۷ و منابع داخلی شهرداری قبل از موعد مقرر به اتمام رسید.

 

وی اظهار داشت:در راستای بهسازی و نوسازی خیابان های سطح شهر و در صورت تامین اعتبار از محل اعتبارات مربوطه مابقی خیابان ها در نقاط مختلف شهر از جمله خیابان دانشوران، حوزه انتظامی، فرعی از اصلی پاسداران و باقی مانده خیابان شورا و میان گذر نیز آسفالت می شود.

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر باینگان در ادامه گفت: همچنین کار جدول گذاری و موزاییک فرش پیاده روها در راستای زیباسازی و مبلمان شهری و ساخت پل به منظور اتصال خیابان های میان گذر و حوزه انتظامی از دیگر پروژه های در دست اقدام شهرداری باینگان است.

 

خسروی از همراهی شهردار و مجموعه پرسنل شهرداری در راستای ارائه خدمت به مردم قدردانی کرد و هدف شهرداری و اعضای شورای اسلامی را بهبود وضعیت فضای شهر دانست.

 

شهر مرزی باینگان از توابع شهرستان پاوه مرکز بخشی به همین نام حدود پنج هزار نفر جمعیت دارد و قدمت شهرداری آن که به صورت فصلی بوده به بیش از پنج دهه برمی گردد اما در اوایل دهه ۷۰ به صورت مستقل فعالیت می کند.

 

این شهر در حدود ۱۳۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

3 پاسخ برای “حدود ۲ میلیارد تومان هزینه آسفالت خیابان های باینگان شد

  • همشهری در تاریخ آبان 28, 1397 گفت:

    جناب آقای فتاحیان نیازی نبود این همه دست انداز در شهر باینگان سه تا کافی بود

  • شهروند در تاریخ آبان 27, 1397 گفت:

    واقعا تشکر میکنیم از شهردار و شورای باینگان خدا خیرشان بدهد.

  • شهروند در تاریخ آبان 27, 1397 گفت:

    با تشکر از شهردار محترم که جاده باینگان را آسفالت نمودید اداره راهکی جاده ها را آسفالت میکند