د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 00:34

نمایشگاه عکس یکصد قاب تاثیرگذار از زلزله ازگله در پاوه برپا شد

نمایشگاه عکس یکصد قاب تاثیرگذار از زلزله ازگله در پاوه برپا شد

به گزارش سلام پاوه : نمایشگاه عکس یکصد قاب تاثیرگذار از زلزله ثلاث باباجانی تا سرپل ذهاب اثر طیفور حاتمی به بهانه اولین سالگرد زلزله ویرانگر ازگله در سالن نمایشگاه های پاوه جنب موزه مردم شناسی برپا شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این نمایشگاه کاری از انجمن سینمای جوان شهرستان پاوه می باشد […]

به گزارش سلام پاوه : نمایشگاه عکس یکصد قاب تاثیرگذار از زلزله ثلاث باباجانی تا سرپل ذهاب اثر طیفور حاتمی به بهانه اولین سالگرد زلزله ویرانگر ازگله در سالن نمایشگاه های پاوه جنب موزه مردم شناسی برپا شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این نمایشگاه کاری از انجمن سینمای جوان شهرستان پاوه می باشد که صبح روز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری افتتاح شد.

آثار این نمایشگاه شامل صد تصویر تاثیرگذار از واقعه زلزله ویرانگر ۷٫۳ دهم ریشتری ازگله که در ساعات اولیه پس از زلزله توسط طیفور حاتمی عکاس جوان شهرستان پاوه که در این مناطق حضور پیدا کرده است می باشد .

طیفور حاتمی هدف خود را از برپایی این نمایشگاه ابراز همدری با مردم زلزله زده این مناطق دانست و گفت : امیدوارم بازدیدکنندگان و مسئولان با دیدن این تصاویر یادشان نرود که هنوز پس از یک سال از زلزله بسیاری از مردم این مناطق نیازمند کمک هستند.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته برپا است و بازدید برای عموم آزاد است.

گفتنی است این نمایشگاه به مدت یک هفته در سالن جنب موزه مردم شناسی پاوه برپا می باشد و علاقمندان می توانند از آن بازدید به عمل آورند.

 

نمایشگاه عکس زلزله نمایشگاه عکس زلزله

2 پاسخ برای “نمایشگاه عکس یکصد قاب تاثیرگذار از زلزله ازگله در پاوه برپا شد

  • محمداسدی در تاریخ آبان 26, 1397 گفت:

    ،مارسل پروست“به گمان من تنها عکاسی است که، همانند بوسه، می‌تواند با تازه‌ترین کاربردهایش از درون آنچه به نظر ما چیزی با ظاهری قطعی و همیشگی می‌رسد صد چیز دیگر را بیرون بکشد که همه باز همان‌اند.”
    با تشکر از هنرمند عزیز جناب آقای حاتمی بزرگوار
    تصاویر زلزله کرمانشاه هم رنج و محنت مردمان و هم استانی های عزیز را نشان داد و هم تصویری از جلوه های نوع دوستی و همبستگی ملی را.
    به امید روزهای بهتر برای مردمان رنج دیده و توفیق روز افزون برای تمامی کسانی که در زمینه کمک به زلزله زدگان همچنان مهربانانه تلاش می کنند.

  • هنردوست در تاریخ آبان 25, 1397 گفت:

    مدتهابود حرکتی جالب ندیده بودم واقعا اینکار خیلی زیبابود هم یه تلنگرعالی به مسئولان هم یک حرکت فرهنگی زیبا وجذاب .
    من نمایشگاه رو دیدم تصاویر رو هم مشاهده کردم مشخص بود ازاین نمایشگاه حمایت مالی نشده بود اما دراوج سادگی وبی پولی براستی حرکت آقای حاتمی تحسین برانگیز بود .
    چرا باید ازاین حرکتها حمایت نشود کاری ندارم ولی به شخصه این نمایشگاه را واقعا پسندیدم دست بانیان آن درد نکنه احسن به اداره ارشاد برای این حرکت بلاخره پس ازمدتهابرنامه های بی محتواشاهد یک اقدام شیک وکلاسیک بودیم درود برهمه حامیان .