د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 11:38

شهردار و یک کارمند شهرداری جوانرود بازداشت شدند

شهردار و یک کارمند شهرداری جوانرود بازداشت شدند

به گزارش سلام پاوه : رئیس شورای اسلامی شهر جوانرود از بازداشت شهردار و یک کارمند و سه ارباب رجوع شهرداری جوانرود خبر داد. فریدون ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : شهردار جوانرود ظهر امروز به همراه یکی از کارمندان شهرداری و سه ارباب رجوع دیگر بازداشت شد.   وی گفت […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس شورای اسلامی شهر جوانرود از بازداشت شهردار و یک کارمند و سه ارباب رجوع شهرداری جوانرود خبر داد.

فریدون ابراهیمی

فریدون ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : شهردار جوانرود ظهر امروز به همراه یکی از کارمندان شهرداری و سه ارباب رجوع دیگر بازداشت شد.

 

وی گفت : علت این بازداشت مشخص نیست و اعضای شورا تابع قانون هستند و منتظر مشخص شدن موضوع و حکم قضایی هستند.

 

ابراهیمی ادامه داد و گفت : عصر امروز اعضای شورای شهر نشست فوق العاده ای را برگزار کردند و براساس روال اداری معاون شهردار آقای بختیار محمودی و حراست شهرداری امورات شهرداری را اداره می کنند تا وضعیت مشخص شود.

 

سخنگوی شورای شهر جوانرود با توصیه به کانالهای خبری و خبرنگاران گفت : امیدوارم اصحاب خبر و رسانه در درج اخبار منبع و موثق بودن خبر را در نظر بگیرند و سعی کنند اخلاق رسانه ای را در چنین موضوعاتی که هنوز مشخص نیست رعایت کنند. چون رعایت اخلاق رسانه ای وحفظ آبروی مسلمانان واجب است.

 

ابراهیمی با نامشخص دانستن دلیل بازداشت گفت : قطعا همه تابع قانون هستیم و باید دلیل این بازداشت از سوی مراجع قضایی اعلام شود.

 

گفتنی است شهردار بازداشت شده در دور پنجم شورا انتخاب شد و مدتی بیش از یک سال عهده دار شهرداری جوانرود می باشد.