ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 07:49

اولین دوره آموزشی کشتی با حضور قهرمان آسیا در پاوه برگزار شد/ عکس

اولین دوره آموزشی کشتی با حضور قهرمان آسیا در پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : کشتی گیران و مربیان پاوه ای در اولین دوره آموزشی و بازآموزی رکورددار طلای کشتی فرنگی آسیا علیرضا لرستانی شرکت کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اولین دروه آموزشی وباز آموزشی کشتی به همت علیرضا لرستانی دارنده شش طلای آسیا برای کشتی گیران و مربیان پاوه ای در این […]

به گزارش سلام پاوه : کشتی گیران و مربیان پاوه ای در اولین دوره آموزشی و بازآموزی رکورددار طلای کشتی فرنگی آسیا علیرضا لرستانی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اولین دروه آموزشی وباز آموزشی کشتی به همت علیرضا لرستانی دارنده شش طلای آسیا برای کشتی گیران و مربیان پاوه ای در این شهرستان برگزارشد .دوره آموزشی کشتی در پاوه

علی رضا لرستانی درخصوص اهداف خود از برگزاری این کارگاه آموزشی گفت پیشتر در صفحه اینستاگرام خودم هم اعلام کردم که قصد دارم برای کمک به کشتی به خصوص در شهرهای محروم تصمیم گرفته ام واین تصمیم خودم را اولین بار در شهرستان پاوه اجرایی کردم.

 

رکوردار طلای کشتی فرنگی آسیا گفت در این سفر در دو مبحث آموزشهای تئوری وعملی کار خواهم کرد که عملی روی تشک وتئوری هم چیزهایی که مد نظرم است وطی سالها درد انشگاه وبصورت تجربی وعملی آموخته ام در اختیار کشتی گیران عزیز این شهرها قراردهم .

 

دارنده شش طلای کشتی فرنگی و آزاد آسیا افزود این برنامه ها شامل هدف گزاری،برنامه ریزی،کاهش استرس ،بالا بردن اعتماد به نفس کشتی گیران هستند که در دوره آموزشی به کشتی گیران ومربیان آموزش داده میشود .

 

علی رضا لرستانی افزود با این آموزشها انشاالله شاهد ارتقای کمی وکیفی کشتی در این شهرستانها باشیم بطوریکه دیگر مازندران ویا تهران و… قطب کشتی کشور نباشند بلکه کل ایران تبدیل به قطب کشتی شود .دوره آموزشی کشتی در پاوه

 

این قهرمان کشتی آسیا افزود هیچ تفاوتی ندارد که شما از کدام نقطه ایران باشید مهم این است که با تلاش کنید،زحمت بکشید ومسیر درست را برای قهرمانی انتخاب کنید مطمئن باشید که موفق خواهید شد .

 

لرستانی استعداد ورزشی جوانان پاوه ای را مثال زدنی دانست وگفت این شهر در تمام رشته ها معدن استعداد است وجوانان این شهر نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح دنیا میتواند جزو نخبگان باشند .

 

رکورد دار طلای کشتی آسیا پاوه را نقطه آغازین دوره های آموزشی عنوان کرد وگفت قصد دارم این دورها را برای تمامی شهر ستانها محروم کشور برگزارکنم .

 

گفتنی است برگزاری این دورهای آموزشی توسط پهلوان نامدار کشتی ایران و آسیا کاملا رایگان برگزار میشود .

 

مربیان و کشتی گیران پاوه ای هم برگزاری این دوره آموزشی را که موجب افزایش دانسته های فنی وعلمی آنها شد مثبت وبسیار ارزنده عنوان کردند و از مساعی وتلاش و همت قهرمان علیرضا لرستانی قدردانی کردند .

دوره آموزشی کشتی در پاوه دوره آموزشی کشتی در پاوه