د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 08:48

نشست هم اندیشی نماینده اورامانات با بانوان فرهنگی شهرستان پاوه برگزارشد/ عکس

نشست هم اندیشی نماینده اورامانات با بانوان فرهنگی شهرستان پاوه برگزارشد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : نشست هم اندیشی نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بانوان فرهنگی شهرستان پاوه برگزارشد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست نماینده مردم پاوه و اورامانات مهمترین اولویت خود را پیگری مطالبات مردم عنوان کرد وگفت مهمترین مطالبه امروز مردم به ویژه جوانان […]

به گزارش سلام پاوه : نشست هم اندیشی نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بانوان فرهنگی شهرستان پاوه برگزارشد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست نماینده مردم پاوه و اورامانات مهمترین اولویت خود را پیگری مطالبات مردم عنوان کرد وگفت مهمترین مطالبه امروز مردم به ویژه جوانان اشتغال است .

شهاب نادری افزود: امنیت پایدار در جامعه محصول اشتغال پایدار برای جوانان است .

وی افزود : دولت برای ایجاد این امنیت پایدار در مناطق مرزی باید به معیشت مرزنشینان توجه جدی داشته باشد که این توجه بازگشایی مرز ها ست .

نادری در ادامه به نقش بانوان در رویدادها مختلف کشور اشاره کرد و گفت یکی از برنامه های من انتصاب بانوان در مدیریت ادارات و سازمانهاست .

مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه؛ با قدردانی از تلاشهای نماینده مردم شریف اورامانات در مجلس شورای اسلامی در جهت برقراری حق نوار مرزی برای فرهنگیان پاوه، به بیان مطالبات فرهنگیان پرداخت و محدودیت اعمال مدرک تحصیلی برای کارکنان دولت و مشکلات ادامه تحصیل بیش از یکبار پس از استخدام با توجه به نیاز معلمان به ارتقای دانش حرفه‌ای، چاره اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حل این معضل را از مطالبات مهم فرهنگیان عنوان نمود.

 

وی همچنین به موضوع جایگزینی یکی از فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش، به عنوان خواست فرهنگیان به ویژه بازنشستگان فرهنگی اشاره کرد و پیگیری نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی در این زمینه را خواستار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش در تأمین هزینه های جاری مدارس و گلایه های اولیای دانش آموزان در این زمینه، افزایش اعتبارات و تجهیز مدارس را یکی از نیازهای ضروری آموزش و پرورش عنوان نمود و با قدردانی از توجه ویژه شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در این زمینه، ابراز امیدواری کرد؛ مجموعه همراهی و پیگیری های ایشان و تلاش فرهنگیان، به کاهش مشکلات آموزش و پرورش و ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی دانش آموزان منجر شود.

در ادامه این نشست تعدادی از بانوان ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری نماینده مردم اورامانات برای مشمول شدن این شهرستان از مزایای مناطق مرزی پیرامون مسائل و مشکلات و مطالبات مردمی مطالبی بیان کردند که توجه به بازنشستگی بانوان شاغل در ادارات با ۲۵ سال سنوات خدمتی، توجه به معیشت ومسکن فرهنگیان ، افزایش سرانه آموزشی مدارس و اختصاص خدمتگزار برای مدارس و جذب فرزندان فرهنگیان بجای والدین از مهمترین مطالبی بود که به آن اشاره کردند.

نشست بانوان با نماینده اورامانات

یک پاسخ برای “نشست هم اندیشی نماینده اورامانات با بانوان فرهنگی شهرستان پاوه برگزارشد/ عکس

  • ناشناس در تاریخ آبان 22, 1397 گفت:

    سلام الحمد الله مشکلات برادران قبل حل شده بود نوبت خواهران رسید وشگر خدا آنهم درست شد