ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 11:21

محور پاوه به مریوان در گردنه ته ته مسدود شد

محور پاوه به مریوان در گردنه ته ته مسدود شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از مسدود شدن گردنه ته ته در محور پاوه به مریوان به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد. مهندس ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت :به دلیل شرایط جوی نامناسب و عدم وجود پارامترهای ایمنی […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از مسدود شدن گردنه ته ته در محور پاوه به مریوان به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.

مهندس ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت :به دلیل شرایط جوی نامناسب و عدم وجود پارامترهای ایمنی از جمله دید و خطر ریزش کوه و… محور (پاوه به مریوان ) سه راهی شهدا به طرف ته ته از هم اکنون تا مساعد شدن وضعیت آب و هوا مسدود میگردد.

 

وی با توصیه به رانندگان و مسافران عازم به مریوان در این محور گفت :کلیه رانندگانی که قصد سفر به مریوان را دارند بایستی از طریق محور هجیج به اورامان طی مسیر نمایند به کلیه رانندگان و مسافران عزیز در سطح راههای شهرستان توصیه میشود با توجه به لغزنده بودن محور و نیز مه شدید در پاره ای از نقاط با سرعت مطمئنه و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد نمایند.

شهریاری هچنین افزود : میزان بارش تا غروب امروز طی دو روز گذشته ۵۰میلیمتر بوده که آمار تجمعی شهرستان پاوه تاکنون حدود ۱۴۵میلیمتر می باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه در پایان ضمن تاکید بر مسدود بودن این مسیر گفت : با پلیس راه استان کرمانشاه و نیز راهداری سرو آباد هماهنگی های لازم صورت گرفته است و تا مساعد شدن شرایط جوی  این محور مسدود اعلام میگردد.