د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 09:14

مشکلات شهر نودشه تشریح و پروژه های این شهر مورد بازدید قرار گرفت

مشکلات شهر نودشه تشریح و پروژه های این شهر مورد بازدید قرار گرفت

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه صبح امروز پنجشنبه  ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۷ در شهر نودشه حضور یافت و به همراه تنی چند از اعضای شورای اسلامی و شهردار این شهر از تعدادی از پروژه های به اتمام رسیده و در دست احداث و در حال مطالعه نودشه […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه صبح امروز پنجشنبه  ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۷ در شهر نودشه حضور یافت و به همراه تنی چند از اعضای شورای اسلامی و شهردار این شهر از تعدادی از پروژه های به اتمام رسیده و در دست احداث و در حال مطالعه نودشه بازدید کرد .

 

بختیار رستمی سخنگوی شورای شهر نودشه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت :با عنایت به جلسه ی مورخ ۲۵ مهر در دفتر استاندار،استاندار محترم قول مساعد دادند که طی رزوهای آتی سفری به شهر نودشه داشته باشند.حضور جناب آقای دکتر فخری مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به منزله ی پیش سفر استاندار محترم در جهت شناساندن مشکلات و مسائل به منظور همراهی مدیران کل بود.

 

وی گفت : در ابتدا نشست امروز دکتر فخری بازدیدی از پروژه های سطح شهر داشتند و در ادامه در سالن جلسات شهرداری جلسه ای با حضور اعضای محترم شورا، شهردار محترم نودشه و تنی چند از پرسنل زحمتکش شهرداری تشکیل گردید که موضوعات مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

-پرداخت خسارت شرکت گاز استان با نظر داشت تورم و مغایرت میزان واقعی حفاری با میزان مورد حفر

-تعیین تکلیف پیمانکار خط لوله گاز (زلته به نودشه)که با عنایت به پیگیری ایشان مشخص گردید که در مرحله ی ارزیابی بوده و طی یکی دو هفته ی آینده شروع بکار خواهد نمود.

-اصلاح شبکه ی فاضلاب شهر که به صورت سنتی و کانال میباشد.

-اجرای پروژه های شهرداری به صورت امانی با عنایت به وضعیت خاص شهرداری و شهر نودشه

-جایگاه زباله و استهلاک و خطرات آن و لزوم انتقال آن با عنایت به پیگیری های مکرر شورای اسلامیو نگرانی های روستای همجوار شرکان

-تحویل به موقع ماشین حمل زباله

-ابهامات و ایرادات طرح جامع تفصیلی و لزوم اصلاح آن

-ارائه ی طرح های مصوب شهرداری در شورا در خصوص توسعه ی گردشگری

-همچنین مسائلی از جمله احداث ایستگاه آتشنشانی،منطقه ی کارگاهی،امتیاز ایستگاه پمپ سی ان جی،پیش روی خیابانهای بن دگا و خیابان شورا و ..مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 

در این نشست اعضای شورای شهر نودشه و شهردار این شهر مسائل و مشکلات شهر نودشه را بصورت کامل برای دکتر فخری تشریح کردند.

گفتنی است سفر مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه پیش مقدمه ی سفر مهندس بازوند استاندار به این شهر است که با طرح مشکلات و مسائل فرارو مقرر شد که مدیران کل مربوطه در شهر نودشه جهت بررسی موضوعات شرف حضور یابند.