ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 10:04

بازدید فرماندار پاوه از پروژه های عمرانی شهرستان

بازدید فرماندار پاوه از پروژه های عمرانی شهرستان

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه به همراه هیئت همراه از پروژه های عمرانی شهرستان بازدید و در جریان امورات آنها قرار گرفت.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده پور بازدید مستمر از پروژه‌های عمرانی شهرستان از جمله انتقال آب هانی کوان به شهر پاوه و رفع نواقص آن را در دستور کار قرار […]

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه به همراه هیئت همراه از پروژه های عمرانی شهرستان بازدید و در جریان امورات آنها قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده پور بازدید مستمر از پروژه‌های عمرانی شهرستان از جمله انتقال آب هانی کوان به شهر پاوه و رفع نواقص آن را در دستور کار قرار داده است،بطوریکه بصورت روزانه به همراه معاون امور عمرانی و کارشناسان این حوزه از روند اجرایی این پروژه بازدید به عمل می آورد.

 

با توجه به عنایات جناب آقای مهندس بازوند استاندار محترم و جناب آقای مهندس سالاری , پیگیری‌ها و بازدیدهای روزانه از این طرح تا زمان بهره برداری در دستور کار این فرمانداری قرار دارد.

 

یکی از دیگر از پروژه‌هایی که به صورت مستمر و تقریبا روزانه مورد بازدید قرار میگیرد بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهر پاوه و پروژه ۶۲۶ واحدی مسکن مهر تپه کوله میباشد.

 

فرماندار پاوه گفت این بازدید ها تا زمان بهره برداری بصورت روزانه و مستمر تداوم خواهد داشت.