د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 18:40

فرماندارپاوه:اعضای شورا و شهردار را به توجه به قانون توصیه و دعوت کرد

فرماندارپاوه:اعضای شورا و شهردار را به توجه به قانون توصیه و دعوت کرد

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه در تازه ترین اقدامش برای بقا بر کرسی ریاستش از جمعی از کارگران و نیرو های شرکتی زحمت کش و بی ادعای شهرداری بهره برده و صبح امروز در محل فرمانداری در ساعات کاری جهت اعلام رضایت و ماندنش بر میز شهرداری  تجمع کردند.         […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه در تازه ترین اقدامش برای بقا بر کرسی ریاستش از جمعی از کارگران و نیرو های شرکتی زحمت کش و بی ادعای شهرداری بهره برده و صبح امروز در محل فرمانداری در ساعات کاری جهت اعلام رضایت و ماندنش بر میز شهرداری  تجمع کردند.

 

                                          ایده پور :توجه وحرمت به قانون موجب جلوگیری از اختلاف شورا وشهرداری میشود

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری پاوه :پرویز ایده پور صبح امروز در جمع تعدادی از کارگران وکارکنان شهردار ی پاوه گفت قاطعانه از شورای اسلامی به عنوان نمایندگان و منتخبان مردم و از شهردار به دلیل اینکه منتخب شورا  میباشد حمایت میکنم.

 

فرماندار پاوه  با اشاره به اختلافات مابین شهردار وتعدادی از اعضای شورای شهر گفت توجه به قانون به عنوان معیار و ملاک میتواند موجب رفع تمامی اختلافات از جمله از اختلاف به وجود آمده گردد.

 

ایده پور انتخاب و استیضاع شهردار را حق قانونی اعضای شورا دانست وگفت: بنده به عنوان فرماندار و نماینده دولت هرگز خلاف قانون حرکت نکرده و نخواهم کرد چون بنده مجری قانون هستم .

 

وی افزود ما حامی قانون هستیم و اعضای شورا با انجام پروسه قانونی هر شخصی را به عنوان شهردار انتخاب نمایند برای ما نیز قابل احترام بوده و از آن حمایت خواهیم کرد.

 

فرماندار پاوه  به منظور تنویر افکار عمومی  و رسانه ها تصریح کرد هرآنچه تاکنون به شورای اسلامی شهر پاوه اعلام شدم نظریه هیئت تطبیق شهرستان متشکل از فرماندار به عنوان نمایند عالی دولت، دادستان عمومی و انقلاب به عنوان نماینده قوه قضائیه و یک نفر از شورای اسلامی شهر روانسر به عنوان نماینده مردم بوده است نه نظر شخص فرماندار.

 

فرماندار پاوه حضور کارگران شهرداری را برای اعلام رضایت از عملکرد شهردار نشانه مطلوب بودن  عملکرد وی دانست وگفت ضمن احترام به تک تک اعضای شورا وشهردار ، ملاک ومعیار و الویت ما برای تمام امور قانون است .

 

صبح امروز جمعی از کارگران و کارکنان شهرداری پاوه به نشانه اعلام رضایت از عملکرد آقای علی محمد میری شهردار پاوه در فرمانداری جمع شدند .

نکته: این قسمت از مطلب بنا بر درخواست و اصرار یکی از کارکنان شرکتی در تماس تلفنی با سلام پاوه حذف شد.

 

همین چندروز گذشته شاهد بودیم که آقای میری در گفتگویی عجیب با کانال تلگرامی آوای زاگرس گفت : هیچ اختلافی بین شورا و شهردار نیست و این بزرگترین پارادوکس ممکن در این شرایط بود و همچنین وی گفتند تا آخرین قطره خونش از حقوق مردم دفاع خواهد کرد که باید پرسید آقای میری عزیز مگر میدان جنگ است که اگر میدان جنگ باشد این مردم به ازای هر صد نفر یک شهید تقدیم انقلاب کرده اند و بهتر است شما بهتر است بجای بحث ریختن خون برای مردم بگویید تا اخرین قطره خونم میز شهرداری پاوه را رها نمی کنم!

14 پاسخ برای “فرماندارپاوه:اعضای شورا و شهردار را به توجه به قانون توصیه و دعوت کرد

  • بهروزبابایی در تاریخ آبان 2, 1397 گفت:

    باسلام.دوستان یک سئوال جناب صالحی هم کمک بنمایندسپاسگذارمیشم آیا فرمانداریابخشدار درتایم اداری مثلا ساعت نه صبح میتوانندبه عیادت وسرزنی وبدرقه بروندیاخیر؟آیاحیطه وظایفش چنین است یاخیرتخلف است وباید درساعت بعداداری این سرزنی ها اتفاق بیافتد؟

  • شاهین شکرالهی در تاریخ آبان 1, 1397 گفت:

    سایت سلام پاوه واقعا بی طرف و عدالت رسانه ایی رو رعایت میکنه لطفا توهین نکنید

  • شهروند در تاریخ آبان 1, 1397 گفت:

    واقعا متاسم برای شهری که……..شهردار اون باشه تا اخرین قطره خونش از میز شهرداری نمیرود. البته این دسته گل رو اقای ………… وشورای قبلی به اب دادن

  • ناشناس در تاریخ آبان 1, 1397 گفت:

    خانم اقای ………. مسول درامد شهرداری شده

  • پاوه در تاریخ آبان 1, 1397 گفت:

    جای تاسف داره که نتونم یه شهردار از شهر خودمون داشته باشیم که مشکلات شهرهمون رو بهتر میدونه باید یکی بیاد که …

  • شهروند در تاریخ مهر 30, 1397 گفت:

    عامه ی مردم به عنوان شخص سوم نمیتوانند در ابقا یا استیضاح شهردار نقش قابل قبولی را بازی کنند،چراکه نگاه بیرون به داخل جوابگوی این مساله نیست.
    مسائل مربوط به شهرداری و شورا صرفا در جلسات شورا قابل بحث هست ولا غیر.شورا عصاره ی تفکر یک ملت است و زمانی که ما آنها را به عنوان نماینده انتخاب کرده ایم پس دیگر نباید اینهمه به آنها بتازیم که چرا طرف اینه یا طرف اون.واقع بین باشیم و به دور از فرافکنی واقعیت را ببینیم چه استیضاح چه ادامه ی روند

  • رفتگر در تاریخ مهر 30, 1397 گفت:

    هر ساله قرارداد همین کارگران زحمتکش رو جوری میبندن که نه پیمانکار بدبخت سود کنه و نه حق و حقوق کارگر بیچاره کامل پرداخت بشه ولی مجبورن در چنین شرایطی از این کارها بکنند

  • هاوشاری در تاریخ مهر 30, 1397 گفت:

    این رفتارهای پوپولیستی شهردار توهین به منتخبین وعامه مردم بالخص طبقه تحصیل کرده حامعه می باشد چه دلیلی به جمع کردن عده ای کارگر برای نشاندادن مشروعیت وصلاحیت خود می باشد شهردار بایستی خود ایده پرداز و صاحب روش وسبک در اداره هرچه بهتر شهرباشد که ما ظاهرا هیچ خلاقیتی ندیدیم ضمنا نبایستی گفت در این خاورمیانه وامانده چه حکمتی بر اصرار بر بقا در این میزها است .تعویض شهردار از وظایف ذاتی شوراست وهمگی بایستی قانون فصل الخطاب باشد

  • معلم در تاریخ مهر 30, 1397 گفت:

    ما شهرداری از ……………… نه همت شهردار بودن را دارد ونه تخصص آن را و تا امروز با هزار………. و نمونه آن تجمع زورکی بعضی از کارگران مظلوم در فرمانداری که اگر نمی رفتن اخراج میشدن آقای میری باید بدانند که ما مردم پاوه دیگر ایشون رو نمیخوایم ما شهردار ………. نمیخوایم

  • ارمین حیدری در تاریخ مهر 30, 1397 گفت:

    انگار شهردار خیلی تحته فشاره که منتظره کار به خونریزی برسه . تا جایی که مشخصه غیر از یک نفر عضو شورا که چند روز بعد از انتخابات یه دفعه ای بنا به دلایل مشخص عاشق شهردار شد و یه نفر هم تقریبا خنثی و چند نفر …….. فکر نکنم کسی موافق عملکرد شهردار باشد از نظر سنجی ها و مراجعه به عموم مردم مشخصه

  • ‌فتح اله راه پیما در تاریخ مهر 30, 1397 گفت:

    بنده به عنوان یک شهروند پاوه ای از زحمات بیدریغ آقای امیری تشکر مینمایم

  • هورامان در تاریخ مهر 30, 1397 گفت:

    فرهاد صالحی چی میخای از شهردار که بهت نداده خیلی تابلو است این بازیهاتون

    • فرهاد صالحي در تاریخ مهر 30, 1397 گفت:

      مشخصه که کی هستید و دنبال چه چیزی خداوند شما را هدایت کند

  • ریزبین در تاریخ مهر 30, 1397 گفت:

    اینان کارگرانی هستند…………. والا کسی که با یک کلام شفاهی میتوانی از شرکت اخراج کرد …………………… ……..مانند ………………..