د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 05:43

ظرفیت های معنوی،فرهنگی و فنی اولیاء زمینه ساز رشد انجمن های مدارس است/عکس

ظرفیت های معنوی،فرهنگی و فنی اولیاء زمینه ساز رشد انجمن های مدارس است/عکس

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود از خانه و مدرسه به عنوان دو نهاد اصلی تعلیم و تربیت نام برد که می توانند با تعامل و همدلی نقش بسزایی را در پرورش و آموزش دانش آموزان داشته باشد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:منصور وهابی در جمع عمومی انجمن اولیاء مدارس شهر […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود از خانه و مدرسه به عنوان دو نهاد اصلی تعلیم و تربیت نام برد که می توانند با تعامل و همدلی نقش بسزایی را در پرورش و آموزش دانش آموزان داشته باشد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:منصور وهابی در جمع عمومی انجمن اولیاء مدارس شهر نوسود ضمن تقدیر از حضور گرم اولیاء این مراسم را نشان از فرهنگ ،شعور و مسئولیت پذیری اولیاء دانش آموزان عنوان کرد.

وهابی در بخش دیگری از سخنان خود تربیت و پرورش را امری مهم و حائز اهمیت بر شمرد و خواستار اهتمام جدی اولیاء دانش آموزان در بکار بردن روش های نوین و تربیتی فرزندان و تعدیل انتظارات برحسب توان و ظرفیت دانش آموزان شد.

وی با اشاره به تهدیدات و فرصت های فضای مجازی و تأثیر آن بر محیط،رفتارها،باورها و روابط اجتماعی بهترین گزینه مواجهه با آنان را در این شرایط داشتن سواد رسانه ای و شناخت دقیق از فرصت ها و تهدیدات آن دانست چرا که امکان انسداد مسیر توسعه فضای مجازی در زندگی انسان سخت و شاید غیر ممکن باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در خاتمه کاهش نقش خانواده در تربیت به عنوان مرجع،کاهش ارتباط والدین با فرزندان و برعکس ،از بین رفتن حریم بین خانواده ها در بعضی از موارد ، بوجود آمدن فضای محرمانه و خصوصی در خانواده را از عوارض فضای مجازی بر شمرد.

 

لازم به ذکر که این مراسم همزمان در سایر مدارس شهر نودشه همزمان برگزار گردید.