پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 19:33

نواختن زنگ احیاء امر به معروف و نهی از منکر در مدارس منطقه نوسود

نواختن زنگ احیاء امر به معروف و نهی از منکر در مدارس منطقه نوسود

به گزارش سلام پاوه:زنگ احیاء امر به معروف و نهی از منکر به صورت نمادین با حضور،بخشدار رئیس اداره آموزش و پرورش،نماینده بسیج سپاه نوسود،کارشناسان اداره و دبیران آموزشگاه در دبیرستان دخترانه کوثر نوسود به صدا در آمد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود هدف از برگزاری این مراسم را توسعه […]

به گزارش سلام پاوه:زنگ احیاء امر به معروف و نهی از منکر به صورت نمادین با حضور،بخشدار رئیس اداره آموزش و پرورش،نماینده بسیج سپاه نوسود،کارشناسان اداره و دبیران آموزشگاه در دبیرستان دخترانه کوثر نوسود به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود هدف از برگزاری این مراسم را توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ضرورت اجرای آن در مدارس عنوان کرد.

منصور وهابی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از نیاز های اساسی جامعه امروزی بر شمرد و افزود:این فریضه به عنوان یک امر بدیهی متبلور است که هیچ انسان مسلمانی در آن شک نکرده و سایر امتها نیز به انجام آن مکلف بوده اند.

وهابی در بخش دیگری از سخنان خود شیوه عملی،احترام به شخصیت افراد،ارشاد تدریجی،نرم خویی،محبت و مهربانی،ایجاد بستر و فضای امر به معروف و نهی از منکر و هم چنین تشویق به ارزشها را در کنار مراتب امر به معروف و نهی از منکر(مرحله انزجار قلبی ،زبانی ، عملی )را مفید و تأثیر گذار دانست.

وی در پایان افزود:دانش آموزان گروه تذکر لسانی را به رعایت این موارد در ارشاد و راهنمایی دوستان خود توصیه نمود.

گفتنی است پس از نواختن زنگ احیاء توسط آقای مصطفی زاده بخشدار نوسود،از تعدادی دانش آموز فعال طرح یاد آوران در سال گذشته تقدیر به عمل امد.

یک پاسخ برای “نواختن زنگ احیاء امر به معروف و نهی از منکر در مدارس منطقه نوسود

  • فرهنگی نوسودی در تاریخ مهر 11, 1397 گفت:

    درود بر بخشدار متواضع و خستگی ناپذیر