پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 02:03

از لوگوی سرویس مدارس پاوه رونمایی شد / عکس

از لوگوی سرویس مدارس پاوه رونمایی شد / عکس

به گزارش سلام پاوه : با حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه در دفتر مدیریت آموزش و پرورش پاوه از لوگوی سرویس مدارس پاوه رونمایی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در آیینی با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پاوه و […]

به گزارش سلام پاوه : با حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه در دفتر مدیریت آموزش و پرورش پاوه از لوگوی سرویس مدارس پاوه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در آیینی با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پاوه و مدیر شرکت کهن عمارت ماد (برنده مناقصه سرویس مدارس)، در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش پاوه، از لوگوی سرویس مدارس پاوه رونمایی شد.

مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه، با تأکید بر لزوم ساماندهی و نظارت مستمر سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی مدارس که از اهداف اجرای طرح سرویس مدارس است، به نقاط قوت و ضعف اجرای این طرح در سال گذشته اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود اجرای این طرح زمینه تسهیل رفت و آمد دانش آموزان و کسب رضایت اولیاء آنان را فرآهم آورد.

سرگرد عبدی رئیس پلیس راهور شهرستان ضمن قدردانی از تلاش های مدیریت آموزش و پرورش و اهتمام دادستان پاوه، با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سرویس هایی را که دارای لوگوی ویژه هستند به رسمیت می شناسد، از مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان درخواست نمود از عقد قرارداد با سرویس هایی که خارج از مجموعه شرکت کهن عمارت ماد فعالیت می کنند، خودداری نمایند.

وی همچنین افزود؛ خودروهای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی که فاقد برچسب ویژه لوگوی سرویس مدارس باشند، جریمه و با حکم قضایی توقیف خواهند شد.

گفتنی است طرح خدمات رسانی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷، با برگزاری مناقصه به شرکت کهن عمارت ماد (به آدرس: خیابان انقلاب اسلامی، پاساژ یاس، طبقه دوم) واگذار گردیده است.