د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 09:04

رزمایش اقتدار عاشورایی در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

رزمایش اقتدار عاشورایی در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : رزمایش فرهنگی نظامی بسیجیان محمد رسول الله تحت عنوان اقتدار عاشورایی صبح امروز همزمان با سراسر استان کرمانشاه به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در ابتدای این رزمایش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه نیز گفت: این رزمایش با هدف […]

به گزارش سلام پاوه : رزمایش فرهنگی نظامی بسیجیان محمد رسول الله تحت عنوان اقتدار عاشورایی صبح امروز همزمان با سراسر استان کرمانشاه به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در ابتدای این رزمایش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه نیز گفت: این رزمایش با هدف انسجام و اقتدار نیروهای انقلابی و داخلی علیه دشمنان خارجی و اینکه ما وحدت و یکپارچی واحدی برای مقابله با دشمنان داریم و اجازه نمی دهیم هیچ کشوری چشم طمع به مرزهای کشورمان داشته باشد برگزار شد. 

سرهنگ ارسلان سلطانقلی افزود: مردم ما با توجه به مشکلات اقتصادی کنونی کشور هرگز حاضر به خدشه دار شدن اقتدار ملی و امنیت کشورشان نیستند و این رزمایش نمایشی از این وحدت و اقتدار برای دفاع از امنیت و آرمان های انقلاب است.

وی اظهار داشت: در این رزمایش ۲ گردان الی بیت المقدس و همچنین گردانی از بانوان بسیجی و اقشار مختلف بسیج حضور داشتند.

ماموستا ملا قادر قادری در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیجیان شهرستان پاوه به تشریح توطئه ها و ترفندهای دشمنان در طول چهل سال اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و افزود: در این مدت دشمنان و به ویژه آمریکا هرگز و در هیچ مقطع زمانی از توطئه علیه این نظام و انقلاب کوتاهی نکرده است.

وی تصریح کرد که با وجود رهبری فرزانه و حکیم، مردمی همدل و یکرنگ که توکل به خدا را سرلوحه تمام امور خود قرار داده است، این انقلاب و نظام سربلند و مقتدر به جلو گام بر می دارد.

امام جمعه پاوه در ادامه با بیان اینکه موقعیت کنونی کشور، خاص است، افزود: برای ما که در این ۴۰ سال همواره شاهد توطئه و بحران بوده ایم، یک موضوع جدید نیست.

ماموستا قادری اضافه کرد: با توجه به اینکه ما مرزنشین هستیم و مرزها همیشه آسیب پذیر هستند باید هوشیاری ما ۲ برابر مردم و نیروهای مرکز کشور باشد و بصیرت بیشتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: همه ما اعم از مردم و مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی حافظ و پاسدار مرزهای کشور هستیم لذا وظیفه و رسالت ما بیش از دیگران است.

امام جمعه پاوه با استناد به آیات و احادیث گفت: صبر داروی هر مشکل و درد و ناراحتی در زندگی است و مهمترین و اثرگذارترین دارو در هر مقطع زمانی برای بیماری، مصیبت، بحران و گرفتاری صبر است.

ماموستا قادری افزود: صبر به معنای سکوت نیست بلکه به معنای ایستادن در مقابل مشکلات، تحمل مشکلات و ایستادگی در برابر هر چیزی است.

وی گفت: امروز دشمنان ما با گرانی دلار و اختلال در بازار و فشار اقتصادی بر ملت ایران به خیال خام خود درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند.

ماموستا قادری افزود: این بار هم آمریکا همچون ۴۰ سال اخیر هیچ غلطی نمی تواند بکند چون طرف آنها ملت ایران است که ملتی عاقل، بصیر، فرهنگی و سیاسی هستند و هرگز حاضر نیستند برای مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و مملکت خود را دچار تزلزل و گرفتاری کنند. 

وی با اشاره به اوضاع همسایگان ما از جمله افغانستان،عراق، سوریه و یمن، گفت: اوضاع این کشورها برای مردم ما درس است تا هرگز اجازه ندهیم که امنیت کشورمان را خدشه دار کنند.

وی افزود: اگر دلار به ۲۰ هزار تومان هم برسد ملت ایران هرگز با دشمنان همراه نخواهد شد و این امید را باید به گور ببرند.

امام جمعه پاوه افزود: ملت ما همیشه صبر واستقامت داشته و دارد و مسئولان هم باید با تدبیر در فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند لذا با طرح اعطای کوپن مشکلات حل نخواهد شد.

ماموستا قادری تصریح کرد: اگر به ۱۰ میلیون نفر کوپن داده شود پس ۷۰ میلیون جمعیت دیگر ایرانی نیستند لذا مشکل با این کار حل نمی شود.

وی اضافه کرد: مسئولان باید در فکر این ملت باشند که ۴۰ سال مقاومت، ایثار و فداکاری می کنند و بهترین فرزندانشان را برای تثبیت این انقلاب و نظام تقدیم کرده اند.

امام جمعه پاوه همچنین افزود: همه ما اعم از بسیجی، شهروند، مسئول و قشرهای مختلف مردم باید در راستای حفاظت از مرزها و امنیت موجود کشورمان تلاش کنیم.

ماموستا قادری در بخش اول سخنان خود نیز به ایام محرم و شهادت نور چشم رسول الله (ص) حضرت امام حسین (ع) اشاره کرد و با تسلیت این ایام گفت: این ایام از سال اول هجری تاکنون مورد احترام ما بوده، هست و خواهد بود.

وی به آغاز سال تحصیلی نیز اشاره کرد و افزود: سال تحصیلی در هر کشوری مورد توجه اهل معرفت و نخبگان جامعه است.

امام جمعه پاوه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نماد هشت سال ایستادگی ملت ایران و رشادت، ایثار و فداکاری رزمندگان است.

گفتنی است در حاشیه این رزمایش نمایشگاه محصولات ارگانیک و صنایع دستی نیز برپا بود.

 

یک پاسخ برای “رزمایش اقتدار عاشورایی در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

  • محمد طالب در تاریخ شهریور 26, 1397 گفت:

    دلار۲۰هزارتومان شود ما مردم بیچاره ضرر می بینیم نه شماها که حقوق میلیونی دارید