ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 15:33

کاغذ بازی روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را کند کرده است

کاغذ بازی روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را کند کرده است

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه گفت: کاغذ بازی های اداری روند پرداخت تسهیلات و اشتغالزایی در این استان کند کرده است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : هوشنگ بازوند عصر شنبه در نشست‌ کارگروه اشتغال که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: سیستم کاغذ بازی در برخی از بانک […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه گفت: کاغذ بازی های اداری روند پرداخت تسهیلات و اشتغالزایی در این استان کند کرده است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : هوشنگ بازوند عصر شنبه در نشست‌ کارگروه اشتغال که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: سیستم کاغذ بازی در برخی از بانک ها مانع پیشرفت در استان و پرداخت تسهیلات برای سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: دستگاه های اجرایی استان واحدهای روستایی مستعد را به منظور دریافت تسهیلات اشتغال روستایی از فردا به بانک ها معرفی کنند.

استاندار کرمانشاه در رابطه با پرداخت تسهیلات در زمینه خرید دام روستایی گفت: بانک ها، امور عشایر، بهزیستی و کمیته امداد در رابطه با خرید دام سبک از سختگیری اجتناب کنند.

بازوند افزود: دستگاه های اجرایی گزارشی تا روز سه شنبه این هفته در رابطه با عملکرد بانک ها در زمینه اعطای تسهیلات اشتغال روستایی تهیه و ارائه کنند تا در صورت کوتاهی بانک ها، برخورد لازم انجام شود.

وی در زمینه جذب اعتبارات اشتغال روستایی شهرستان های استان گفت: با فرمانداری های ضعیف در زمینه جذب تسهیلات اشتغال روستایی برخورد خواهد شد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه گزارشی را در رابطه با وضعیت دستگاه های اجرایی و بانک ها برای جذب تسهیلات اشتغال روستایی تهیه کند تا دستگاه های کم کار شناسایی و معرفی شوند.

۱۷۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به منظور ایجاد اشتغال روستایی و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مناطق زلزله زده امسال به استان کرمانشاه تخصیص یافته است.

یک پاسخ برای “کاغذ بازی روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را کند کرده است

  • بهروزبابایی در تاریخ شهریور 24, 1397 گفت:

    باسلام .تاکنون چندین نامه به معاونت عمرانی-معاونت اموراقتصادی وجذب سرمایه ودفتراستانداری ازسوی نماینده مینی سالن درسخت گیریهای بی دلیل بانکها درپرداخت تسهیلات اشتغال زایی پایدارروستایی ارسال گردیده است در گفتگوبا بخشدار مرکزی نیز ایشان اعلام نمودن به دلیل سخت گیریهای غیرموجه ادارات وبانکها انگیزه برای اشتغالزایی برایمان نمانده است.یعنی پشت بانکها به کجاگرمه که وزیرونماینده واستاندارو بخشداروفرماندار رابه رسمیت نمی شناسندتفکر رانت چگونه دراذهان ملت ایران پدیدارنگردد.