ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 05:36

زیرساخت های ناحیه کارگاهی ایجاد نشده است

زیرساخت های ناحیه کارگاهی ایجاد نشده است

به گزارش سلام پاوه : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: زیرساخت های لازم را در ناحیه کارگاهی ایجاد کنید تا صنوف آلاینده به آنجا منتقل شوند . به گزارش خبرنگار سلام پاوه: روز دوشنبه در نشستی با حضور مسئولان اجرایی و قضائی و نمایندگان اصناف نشستی به منظور ارائه راهکارهای لازم برای فعال […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: زیرساخت های لازم را در ناحیه کارگاهی ایجاد کنید تا صنوف آلاینده به آنجا منتقل شوند .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: روز دوشنبه در نشستی با حضور مسئولان اجرایی و قضائی و نمایندگان اصناف نشستی به منظور ارائه راهکارهای لازم برای فعال شدن ناحیه کارگاهی و انتقال صنوف آلاینده به این مکان در فرمانداری برگزار شد.

در این نشست دادستان عمومی و انقلاب پاوه گفت: در شرایط فعلی زیرساخت های لازم از جمله راه،گاز و … این ناحیه کارگاهی ایجاد نشده و با این وجود نمیتوان صنوف مرتبط را به این مکان منتقل کرد.

مسلم الماسی افزود: صنوف برای ارائه خدمات به مردم باید در ناحیه کارگاهی استقرار یابند زمانی که به دلیل عدم وجود زیرساخت قادر به ارائه خدمات نباشند انتقال آنها لزوم و ضرورتی ندارد.

 

وی تأکید کرد: شهرداری و دیگر دستگاههای مرتبط هرچه سریعتر نسبت به ایجاد زیرساخت های ناحیه کارگاهی اقدام و همزمان به صاحبان صنوف آلاینده مستقر در سطح شهر برای ساخت واحد خود در ناحیه کارگاهی زمان مشخص گردد.

 

دادستان عمومی و انقلاب پاوه افزود: برای رفع مشکلات حقوقی این مکان شاکیان دادخواست الزام اجرای تعهد مجری کار را به دادگستری ارجاع دهند.

در ادامه معاون فرماندار پاوه با اشاره به طولانی شدن بیش از حد زمان احداث ناحیه کارگاهی پاوه بیش از ۱۵ سال گفت مهمترین علت این تأخیر جانمایی غلط و نادرست مکان ناحیه کارگاهی بوده است.

 

سید نجیب میرانی افزود: ناحیه کارگاهی از الزامات هر شهری است که باید در جانمایی آن افق حداقل بیست سال آینده را در نظر گرفت .

 

وی تصریح کرد ادارات خدمات رسان در انجام و ایجاد زیر ساخت های این ناحیه هر چه سریعتر اقدام کنند تا با مشارکت مالکین زمین و شهرداری و شرکت مجری طرح این ناحیه کارگاهی فعال گردد .