پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 08:20

نشست مطالعاتی کتابخوان با موضوع ازدواج در پاوه برگزار شد

نشست مطالعاتی کتابخوان با موضوع ازدواج در پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : به همت مسئولان کتابخانه عمومی وحدت پاوه نشست مطالعاتی کتابخوان با موضوع ازدواج با استقبال علاقمندان در پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این نشست که عصر امروز دوشنبه از ساعت ۱۶ در محل سالن مطالعه کتابخانه عمومی وحدت پاوه شروع شد و با استقبال شهروندان و […]

به گزارش سلام پاوه : به همت مسئولان کتابخانه عمومی وحدت پاوه نشست مطالعاتی کتابخوان با موضوع ازدواج با استقبال علاقمندان در پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این نشست که عصر امروز دوشنبه از ساعت ۱۶ در محل سالن مطالعه کتابخانه عمومی وحدت پاوه شروع شد و با استقبال شهروندان و صاحبان نظر موضوع ازدواج از جوانب مختلف مورد بررسی و گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدا بحث هایی پیرامون اهمیت کاربردی کردن آگاهی و دانش در زندگی روزمره و همچنین اهمیت ترویج فرهنگ گفتگو و تبادل نظر مطرح شد.

در ادامه و شروع بحث اصلی، مقوله ازدواج به عنوان یک شروع برای رسیدن به تکامل اجتماعی یاد شد و در ادامه موضوعات زیر مورد بحث و تبادل نظر و آرا قرار گرفتند:
دلایل ازدواج های ناموفق، تعجیل و تاخیر در ازدواج- اجبار در ازدواج – شناخت جنس مخالف- توان حل مشکل- نارضایتی جنسی- باورهای نادرست در بحث ازدواج و … توسط اساتید و مشاوران و افراد حاضر در جلسه مورد بحث قرار گرفتند.

 

مشاوره های قبل از ازدواج طرفین به عنوان راهکاری جهت شناخت و کاهش مشکلات پیش روی ازدواج ارائه شد.

 

لازم به ذکر است متولیان این نشستها از عموم شهروندان تقاضا کردند جهت رونق دادن به مسئله گفتگو و بیان کردن نظرات و افزایش آگاهی، در نشست های کتابخوان بحث آزاد و معرفی کتاب کتابخانه های عمومی شرکت نمایید.

گفتنی است نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای باهدف افزایش ضریب نفوذ نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم؛ در کتابخانه‌ها برگزار می‌شود؛ در این جلسات نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقه‌مندان و افرادی که تمایل به شرکت در بحث را دارند، به ارائه بحث های مستند و مرتبط با موضوع می پردازند.