پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 17:37

ترکیب هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر پاوه مشخص شد/لطف الهی رئیس شد

ترکیب هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر پاوه مشخص شد/لطف الهی رئیس شد

به گزارش سلام پاوه:ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر پاوه برای دومین سال فعالیت شورای پنجم مشخص شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پاوه برای انتخاب هیئت رئیسه جدید در دومین سال فعالیت شورای پنجم صبح امروز راس ساعت ۱۰ در محل شورای اسلامی شهر پاوه برگزار شد که پس از […]

به گزارش سلام پاوه:ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر پاوه برای دومین سال فعالیت شورای پنجم مشخص شد.

شورای شهر پاوه در دور پنجم

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پاوه برای انتخاب هیئت رئیسه جدید در دومین سال فعالیت شورای پنجم صبح امروز راس ساعت ۱۰ در محل شورای اسلامی شهر پاوه برگزار شد که پس از رای گیری در بین اعضای شورای شهر جهانبخش لطف اللهی با  ۳ رای برای یکسال رسما رئیس شورای اسلامی شهر پاوه شد.

 

در ادامه رای گیری آقایان سید احسن احمدی با ۴  رای به عنوان نائب رئیس  و سامان مرادی با ۵ رای به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

 

همچنین آقای دلشاد جراحزاده رئیس سابق شورا به عنوان منشی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

گفتنی است سخنگوی شورای شهر پاوه نیز متعاقبا معرفی می شود.

3 پاسخ برای “ترکیب هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر پاوه مشخص شد/لطف الهی رئیس شد

  • سعدی فتاحی در تاریخ مرداد 23, 1397 گفت:

    باسلام وآرزوی موفقیت -ایشان چندین دوره است در شورا حضور دارند وبا چند وچون امر آشنایی کامل دارند وباید گفت سناتور شورا هستند) لذا مردم منتظرند که برخی از مشکلات را حل کنند از جمله ترافیک دره باسام درهیچ جای دنیا معمول نیست ماشین سنگین درخیابانهای شهر عبور کند پاوه هنوز کمر بندی ندارد -آقای فرماندار -آقای شهردار ورییس شورا این مشکل پاوه را حداقل حل کنید یا اگر امکان ندارد به مردم شفاف بگویید گیر کار کجاست؟ این مردم هم انسان هستند لطفا به حق مردم احترام بگذارید وارزش قایل شوید تا برایتان ارزش قایل شوند

  • فرهنگی در تاریخ مرداد 22, 1397 گفت:

    به نام خدا و با سلام خدمت تمامی عزیزان و همشهریانی که دلسوز شهرمان هستند . به دور از هر گونه تعصب به عرض می رسانم به نظر بنده شورای پاوه نسبت به سایر شوراها خیلی بهتر بوده و خواهد بود .ریاست شورا بودن برای مردم مهم نیست مهم اینه که پنج نفر نمی توانند همدیگر را قبول کنند تا بتوانند بهتر در خدمت شهر و همشهریان باشند که این موضوع یک اپیدمی فراگیر می باشد . از شورای محترم شهرمان تقاضامندم اختلافات شخصی و سلیقه ای را در محیط کار کنار بگذارند تا بهتر بتوانند در رفع مشکلات شهری ایفای نقش کنند . در غیر اینصورت با نام نیک از شما سخن به میان نخواهد آمد . خواهشمند است نام خود را در لیست افرادی چون فرماندار رئوفی ثبت نمایید و گرنه در زباله دان تاریخ گم خواهد شد و این ایام نیز بگذرد .

  • هومن آژند در تاریخ مرداد 22, 1397 گفت:

    تبریک به جناب آقای لطف الهی امیدوارم همچون گذشته با انرژی و توان بالا در راه رشد و توسعه شهرمان قدم بردارند ودر این راه موفق وسربلند باشند .