س 29 اسفند 1402 ساعت 06:44

آغاز به کار ستاد اسکان میهمانان نوروزی در آموزش و پرورش نوسود/عکس

آغاز به کار ستاد اسکان میهمانان نوروزی در آموزش و پرورش نوسود/عکس

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره اموزش و پرورش نوسود از آغاز به کار ستاد اسکان میهمانان نوروزی در آموزش و پرورش منطقه نوسود خبر داد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:منصور وهابی گفت:ستاد اسکان میهمانان نوروزی مسقر در آموزش و پرورش نوسود و نمایندگی آموزش و پرورش نودشه آماده اسکان و پذیرایی از میهمانان گرامی نوروزی […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره اموزش و پرورش نوسود از آغاز به کار ستاد اسکان میهمانان نوروزی در آموزش و پرورش منطقه نوسود خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:منصور وهابی گفت:ستاد اسکان میهمانان نوروزی مسقر در آموزش و پرورش نوسود و نمایندگی آموزش و پرورش نودشه آماده اسکان و پذیرایی از میهمانان گرامی نوروزی است.

 

وهابی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد و تلاشهای صادقانه آنان،خدمت به میهمانان عزیز و فرهنگی را سعادتی بزرگ برای خود و مجموعه همکاران دانست و افزود:۴ واحد آموزشی در شهر های نوسود و نودشه جهت اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.که این واحد های آموزشی با ۲۰ اتاق و امکانات مورد نیاز در خدمت مسافران می باشد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود افزود،علاوه بر فضاهای آموزشی اختصاص یافته به ستاد اسکان در صورت نیاز و ضرورت سایر مدارس نیز در خدمت میهمانان قرار خواهند گرفت.

 

گفتنی است ستاد مرکزی اسکان میهمانان نوروزی در نوسود به نشانی میدان معلم – اداره آموزش و پرورش و در شهر نودشه به نشانی نمایندگی آموزش و پرورش آماده پاسخگویی به میهمانان محترم خواهند بود.