س 29 اسفند 1402 ساعت 15:04

استمهال وام ها در کمیسیون استفساریه مجلس تصویب شده است /بانکها سلیقه ای عمل میکنند و به فکر مشکلات مردم نیستند

استمهال وام ها در کمیسیون استفساریه مجلس تصویب شده است /بانکها سلیقه ای عمل میکنند و به فکر مشکلات مردم نیستند

به گزارش سلام پاوه : در مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری در شهرستان جوانرود نماینده اورامانات از عملکرد بانکها در موضوع استمهال وام مردم زلزله زده انتقاد کرد و گفت : استمهال وام ها در کمیسیون استفساریه مجلس تصویب شده است اما بانکها سلیقه ای عمل میکنند و به فکر مشکلات مردم نیستند.   […]

به گزارش سلام پاوه : در مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری در شهرستان جوانرود نماینده اورامانات از عملکرد بانکها در موضوع استمهال وام مردم زلزله زده انتقاد کرد و گفت : استمهال وام ها در کمیسیون استفساریه مجلس تصویب شده است اما بانکها سلیقه ای عمل میکنند و به فکر مشکلات مردم نیستند.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :در آیینی با حضور امام جمعه ، دکتر شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی ، معاون فرماندار جوانرود ، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ، شهردار و اعضای شورای اسلامی ، روحانیون ، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان ، ۷۱ نفراز برترین های کنکور سراسری سال های ۹۶و ۹۵ شهرستان جوانرود در سالن چند منظوره این شهرستان تجلیل شدند.

 

دکتر شهاب نادری نماینده مردم اورمانات در مجلس شورای اسلامی در این مراسم به ایراد سخنانی پرداخت و گفت : رشد، توسعه و آبادانی کشور را در گرو بهره گیری صحیح از ظرفیت نیروی انسانی کار آمد و خلاق دانست و گفت: یکی از این ظرفیت های عظیم در کشور دانش آموزان و دانشجویان هستند که باید کشور را به سمت تعالی و رشد سوق دهند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان جوانرود نیز همچون دیگر شهرستانهای اورامانات به عنوان مناطق جنگی معرفی شده است، افزود:معلمان و فرهنگیان این شهرستان از حق نوار مرزی برخوردار می شوند.

نادری اظهارداشت: عدم برخورداری فرهنگیان ازحق نوار مرزی باعث شده است که معلمان و فرهنگیان با سابقه مرکز شهر را خالی و نوار مرزی را انتخاب کنند که این امر در جای خود موجب بحران آموزشی و افت تحصیلی دانش آموزان شده است.

نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه مسائل و مشکلات زلزله را یادآورشد و با تقدیر از استاندار کرمانشاه گفت : قطعا اگر این شخص آقای بازوند استاندار نبود مسائل و مشکلات زلزله به خوبی مدیریت نمی شد و مشکلات مردم دو چندان می شد.

نادری با انتقاد شدید از بانکها در موضوع امهال وامها گفت : استمهال وام ها درکمیسیون استفساریه مجلس تصویب شده است اما متاسفانه بانکها سلیقه ای و گزینشی عمل می کنند و به فکر مشکلات مردم نیستند.

 

گفتنی است در پایان به ۷۱ نفر از برترین های کنکور سراسری سال های ۹۵ و۹۶ از طرف دکتر نادری نماینده اورامانات هدایا و لوح تقدیر اهدا شد.