ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 00:54

امام جمعه پاوه: اجرای عدالت موجب بقا و ماندگاری حکومت ها می شود

امام جمعه پاوه: اجرای عدالت موجب بقا و ماندگاری حکومت ها می شود

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : امام جمعه پاوه عدل را خمیر مایه حاکمیت دانست و گفت: اگر در جامعه ای عدالت اجرا شود، جنگ و ناآرامی نخواهد بود واجرای عدالت موجب بقا وماندگاری حکومت ها و جوامع می شود. به گزارش سلام پاوه و به نقل ازخبرنگار ایرنا: ماموستا ملا […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : امام جمعه پاوه عدل را خمیر مایه حاکمیت دانست و گفت: اگر در جامعه ای عدالت اجرا شود، جنگ و ناآرامی نخواهد بود واجرای عدالت موجب بقا وماندگاری حکومت ها و جوامع می شود.

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازخبرنگار ایرنا: ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه و بزرگداشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر باامام جمعه پاوه گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش افزود: شهدا حقایق همیشه زنده تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه کمترین بزهکاری و جرائم در پاوه وجود دارد، گفت: رهنمودهای علما، اعتقادات و تدین مردم، همکاری و هم افزایی مردم و مسوولان و زحمات ضابطین قوه قضاییه از مهمترین عوامل پاک بودن این شهرستان مرزی است.

ماموستا قادری در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمنان با هدف تخریب بنیان خانواده ها و عقاید جوانان با استفاده از ابزارهای نوین رسانه ای گفت: افزایش هوشیاری، بصیرت و آگاهی با عقلانیت، وحدت و تعامل مهمترین راهبرد مقابله با این تهاجم و حفظ و تقویت امنیت موجود و افزایش امنیت اجتماعی است.

امام جمعه پاوه با اشاره به اعمال گروهک تروریستی داعش در عراق افزود: باید هوشیار باشیم چون هدف استکبار کشاندن این فتنه به ایران است اما ملت و مسوولان و نیروهای مسلح ما در کنارهم با اقتدار هرگونه تهدید را در نطفه خفه خواهند کرد.

فرماندار پاوه هم با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بویژه شهید بهشتی گفت: یاد و خاطره شهدای ما هرگز از ذهن و فکر مردم فراموش نخواهد شد زیرا که شهیدان حقیقت همیشه زنده تاریخ ما هستند.

پرویز ایده پور، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال قوا دانست و افزود: هر یک از قوا بطور مستقل در راستای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسالت خویش با بهره گرفتن از منویات مقام معظم رهبری به مردم خدمت می کنند.

رییس دادگستری پاوه هم گفت: رویکرد وروند کار و فعالیت دستگاه قضایی براساس مشی و تداوم راه و حرکت شهید بهشتی است که برای این قوه ترسیم کرده است.