د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 04:36

شهردار پاوه: کلیه ی کارگران شهرداری پاوه در معیت خانواده محترم شان مهمان کنسرت سعداله نصیری اند.

شهردار پاوه: کلیه ی کارگران شهرداری پاوه در معیت خانواده محترم شان مهمان کنسرت سعداله نصیری اند.

به گزارش سلام پاوه :  شهرداری وشورای اسلامی پاوه به منظور ترغیب هنرمندان وتکریم شخصیت کارگران شهرداری پاوه اقدام به خرید ۲۰۰ فقره بلیط جهت حضور کارگران ارجمند در معیت خانواده ی معززشان می نماید. سلام خسروی در این رابطه افزود: یکی از درخواست های تجمعات مردمی در نشست های کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی […]

به گزارش سلام پاوه :  شهرداری وشورای اسلامی پاوه به منظور ترغیب هنرمندان وتکریم شخصیت کارگران شهرداری پاوه اقدام به خرید ۲۰۰ فقره بلیط جهت حضور کارگران ارجمند در معیت خانواده ی معززشان می نماید.

سلام خسروی در این رابطه افزود: یکی از درخواست های تجمعات مردمی در نشست های کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر برگزاری کنسرت موسیقی و تنوعكنسرت سعدالله نصيري بخشی به اجرای برنامه های شاد ومفرح در شهر پاوه بود، خوشبختانه این امر با مساعدت سایت های خبری سلام پاوه و پاوه پرس اجرایی گردید وشهرداری و شورای اسلامی شهر نیزدرراستای تعهدات معمول ضمن استقبال از روند مذکور، آمادگی خویش را در جهت حمایت وهمراهی در برگزاری نشست های فرهنگی و هنری در سطح شهر پاوه اعلام  می نماید.

شهردار پاوه تصریح نمود: به منظور حمایت از برنامه ی مورد نظر با همراهی شورای اسلامی شهر خرید بلیط برنامه به تعداد ۲۰۰ فقره شرایطی را فراهم آورد تا علاوه بر تکریم برنامه هنری ارائه شده بتوانیم پذیرای نیروهای خدوم وتلاشگر شهرداری پاوه در معیت خانواده ی معززشان باشیم و با اهتمام مجموعه عوامل تأثیرگذار شبی به یاد ماندنی را برای آنان فراهم آوریم.

خسروی افزود: «گروه هنری ژوانا» گروهی بین المللی است که در مناطق مختلف کشور واقلیم کردستان عراق به سرپرستی سعدا… نصیری نوازنده، آهنگساز و خواننده مطرح سنندجی برنامه های مفرحی را اجرا نموده و امیدوارهستیم با هنرنمایی هنرمندان گروه ، شبی خاطره انگیز را در کنارخانواده محترم کارگران شرکتی و.. شهرداری پاوه تجربه نمائیم.

 لازم به ذکر است این کنسرت با تلاش سایت های خبری سلام پاوه و پاوه پرس و همچنین با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه به مدت یک شب در سالن امتحانات امام خمینی (ره) برگزار می گردد. ( زمان اجراء : یکشنبه اول تیرماه ۹۳ از ساعت ۲۱:۳۰ لغایت ۲۳ )

از آنجائیکه جمعی از شهروندان با حمایت های مالی و معنوی خویش حامی این برنامه وزین در سطح شهر پاوه بوده اند خبرگزاری پاوه پرس و سلام پاوه  برحسب وظیفه  افتخار دارند در پایان برنامه به تفصیل از اهتمام مجموعه حاضر تجلیل وتقدیر می نماید.

مساعی همه ی دلسوزان دیارمان را در این راستا به نیکی پاس وارج می نهیم.